Hallo Tweakers,
mijn vraag.
Als ik mijn laptop opstart zijn mijn monitoren op mijn dock gereset. Dus alles is aan het dupliceren ipv uitbreiden, de verversingsnelheid is terug gezet van 165hz naar 60hz, de posities kloppen niet meer en het hoofdscherm is terug naar mijn laptop scherm ipv hoofdmonitor. Ik zet het nu telkens alle instellingen terug, maar is er een manier dat deze onthouden worden zodat ik zie niet telkens terug hoef te zetten.
Relevante software en hardware die ik gebruik
HP omen max 16 (RTX 5080 Laptop)
HP Thunderbolt 4 100W G6 Docking Station (met bijbehorende Thunderbolt 4 kabel)
Dell 27 Gaming Monitor S2721DGFA (1440p, 165hz
MEDION MD 30059 (4k 60hz)
Philips monitor, ik weet niet meer welk model (1080p, 60hz)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb snel starten uitgezet maar dat hielp niet.
Een keer doen werd mijn Medion wel herkent maar ik kreeg geen beeld toen had ik allen kabels van de dock eraf gehaald en 30 seconden van stroom waarna er wel weer beeld was. Dit had alleen geen effect op reset probleem.
Alle hulp is welkom!
Vriendlijke groeten,
Danilo
mijn vraag.
Als ik mijn laptop opstart zijn mijn monitoren op mijn dock gereset. Dus alles is aan het dupliceren ipv uitbreiden, de verversingsnelheid is terug gezet van 165hz naar 60hz, de posities kloppen niet meer en het hoofdscherm is terug naar mijn laptop scherm ipv hoofdmonitor. Ik zet het nu telkens alle instellingen terug, maar is er een manier dat deze onthouden worden zodat ik zie niet telkens terug hoef te zetten.
Relevante software en hardware die ik gebruik
HP omen max 16 (RTX 5080 Laptop)
HP Thunderbolt 4 100W G6 Docking Station (met bijbehorende Thunderbolt 4 kabel)
Dell 27 Gaming Monitor S2721DGFA (1440p, 165hz
MEDION MD 30059 (4k 60hz)
Philips monitor, ik weet niet meer welk model (1080p, 60hz)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb snel starten uitgezet maar dat hielp niet.
Een keer doen werd mijn Medion wel herkent maar ik kreeg geen beeld toen had ik allen kabels van de dock eraf gehaald en 30 seconden van stroom waarna er wel weer beeld was. Dit had alleen geen effect op reset probleem.
Alle hulp is welkom!
Vriendlijke groeten,
Danilo