Ubiquiti Travel Router Long-Range nieuwbericht

Pagina: 1
Acties:

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
mbt titel nieuwsbericht 28-8 12.51uur: dit leest als een advertorial

Ubiquiti Travel Router Long-Range heeft groter wifibereik voor 107,69 euro

Wat mij betreft zou de titel "Ubiquity brengt Travel Router Long Range uit met groter wifibereik" of iets in die trend.

Het vermelden van de prijs in het dynamische prijslandschap van harde waren is onnodig, maar ziet er nu sales pitcherig uit.

(ik begrijp dat bij 'fixed prices' zoals een PS6 of nieuwe nintendo dit wél waarde brengt, maar voor "just a travel router" is dit onnodig en niet in lijn met wat ik gewend ben op de titels.

• AverageNL
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 05-09 19:35

AverageNL

Redacteur
Sorry voor de late reactie @dyrc, ik had dit topic over het hoofd gezien! Wat mij betreft is de prijs essentiële informatie, die ik juist liever niet achter een extra klik verstop.

107,69 euro is een vreemd bedrag, maar het is ook daadwerkelijk de vaste adviesprijs (en adviesprijzen benoemen we nagenoeg altijd in koppen als die bekend zijn). De adviesprijs is in dit geval 89 euro exclusief btw, wat met 21 procent btw voor de meeste tweakers dus neerkomt op 107,69 euro (zoals ook staat vermeld op de Ubiquiti-site zelf).

Zolang Nederland het btw-tarief op elektronica niet aanpast, blijft dat dus ook gewoon de verkoopprijs bij Ubiquiti zelf. Misschien dat andere webwinkels straks andere prijzen hanteren, maar dat neemt niet weg dat de adviesprijs vaststaat. Ik laat de kop daarom zoals die is :)

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
dank voor je toelichting op de redactionele afweging, dan blijft ie gewoon staan zoals ie is :)