Ik heb echt alles afgezocht, maar wat ik vind is dood... Op rage3d.com niks, zelfs op www.reactorcritical.com geen drivers... Win2k drivers wil ik wel installen, maar ik heb daar in het verleden best wel vaak problemen mee gehad onder XP... Er zijn WinXP drivers... maar waar?
Verwijderd
De drivers die op dit moment het beste onder XP draaien zijn de 3226 w2k drivers. Ik heb de 3226 Omega drivers (radeon_win2k_omega_1026.exe) gebruikt (let wel op dat d3d FSAA standaard op application preference staat, die kun je beter op disabled zetten). Alle games (d3d en opengl) werken hier als een speer, performance is vrijwel gelijk aan WinME en duidelijk beter dan w2k. Na de officiele release van XP komen de Radeon XP drivers uit, die waarschijnlijk nog beter zullen performen als de 3226 drivers.
Kheb deze drivers net geprobeerd, maar ik krijg op geen enkele resolutie een refreshrate van boven de 60 Hz... Of ik hem nou op 100 zet, want ze staan er wel, het maakt niet, blijft 60 Hz en dat is echt niet aan te zien... Kheb nu al koppijn... Er zijn ECHTE drivers voor WinXP, die zoek ik, want die waren goed... Hier kan ik niet mee werken...
Verwijderd
De drivers zijn ECHT, dat 60 Hz probleem heeft niets met de drivers te maken, ook NVidia gebruikers hebben er last van. Als je de search gebruikt vind je daar zo de oplossing voor.Op zaterdag 22 september 2001 21:08 schreef Martijn het volgende:
Kheb deze drivers net geprobeerd, maar ik krijg op geen enkele resolutie een refreshrate van boven de 60 Hz... Of ik hem nou op 100 zet, want ze staan er wel, het maakt niet, blijft 60 Hz en dat is echt niet aan te zien... Kheb nu al koppijn... Er zijn ECHTE drivers voor WinXP, die zoek ik, want die waren goed... Hier kan ik niet mee werken...
Verwijderd
dat had ik ook, ga naar geavanceerd toe, zet dcc information uit en forceer de max refreshrate. dan werkt het wel.Op zaterdag 22 september 2001 21:08 schreef Martijn het volgende:
Pagina: 1