Toon posts:

Cooler probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus net even een andere cooler op mijn videokaart gezet, een abit coolertje.. alleen.. nu is het probleem.. de gaten waar de schroeven in moeten kloppen niet.. en boren kan niet.. want dan boor ik wat kapot.. en werktie helemaal niet meer.. hij plakt nu wel.. aan dat witte grei ofzow.. maar voor hoelang weet ik niet

weet iemand een andere oplossing?

alvast bedankt..

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:51
een elastiekje. is niet bedoeld als grap btw. tie-wraps. oid.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Flexe_Gozer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-05-2024

Flexe_Gozer

Allez Flex??

ik heb me videokaartcooler (oude 386 cpu fan) met het naaigaren van me moeder vastgeknoopt. simpel, goedkoop en airflow bestendig :)

AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space

• darthdrinker
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-04 17:42

darthdrinker

HELP!

dubbelzijdig warmtegeleidend plakband??
JA!
Dat gebruik je dus hiervoor!
veel plezier.

Iemand doodmaken met een blije mus.....

Verwijderd

Topicstarter
kheb nu elastiekjes door het koelblok heen gedaan.. kijken hoelang die dat volhoud zonder door te smelten.. hopen dat het coolertje HARD draait >:) maaruh.. met de touwtjes werkte niet.. ik ze niet strak genoeg.. en dubbelzijdig plakband heb ik niet.. iig.. tnx for the advice :)

Verwijderd

artic silver adhensive, plakt als de tering geloof ik en komt niet meer los dan >:)

Verwijderd

Topicstarter
waar kun je dat kopen ? :) en wa kostda? >:)

Verwijderd

pricewatch,
maar ik zal aardig zijn :)

Arctic Silver Thermal Adhesive FL 35,-
Arctic Silver Thermal Adhesive + 4 Ramsinks FL 50,-

Zo duur dus :)

edit:

btw, breetcomputers leverde mijn spul binnen een dag ! savonds om 6 uur besteld en de volgende dag rond een uurtje of 11 in huis ! DAT is pas :9~ vind ik dan.

Verwijderd

er is trouwens ook nog een cheapere versie van bij icomputers.nu staat van die Cooltape ETA Fl 10,00 (4,54).

Verwijderd

Topicstarter
voor dat geld koop ik wel een nieuw proc. coolertje. die paste er wel op.. duws... maar iig tnx! :)
Pagina: 1