1 januari begin ik echt! en daarna weer elke maandag!
Ik zie hem nu als unsorted, eerst kon ik hem helemaal niet (meer) vinden. Een week terug nog wel.
unsorted: Sonic Racing: Crossworlds - Sony PlayStation 5 - Racing
unsorted: Sonic Racing: Crossworlds - Sony PlayStation 5 - Racing
1 januari begin ik echt! en daarna weer elke maandag!
@cleef Pricewatch Unsorted is een database naast de reguliere Pricewatch, waar grof gezegd alles in staat wat door minimaal 3 bij ons aangesloten shops wordt aangeboden, maar die nog niet in de 'gewone' Pricewatch staan. Deze database wordt elke dag opnieuw automatisch opgebouwd, waardoor het zou kunnen dat je soms wat mist als er net te weinig prijzen zijn.
Ik heb deze game voor je in de Pricewatch gezet: uitvoering: Sonic Racing: Crossworlds, PS5, prijzen volgen in de loop van de ochtend, naar mate we de prijzen van de shops binnenhalen
Mocht je trouwens weer iets in Unsorted tegenkomen, staat er rechtsboven een knopje Productinformatie toevoegen. Als je hierop klikt en dit invult, komt het bij ons in de takenlijst terecht en pakken wij het weer vandaaruit op. Maar voor nu is dat dus niet meer nodig
Ik heb deze game voor je in de Pricewatch gezet: uitvoering: Sonic Racing: Crossworlds, PS5, prijzen volgen in de loop van de ochtend, naar mate we de prijzen van de shops binnenhalen
Mocht je trouwens weer iets in Unsorted tegenkomen, staat er rechtsboven een knopje Productinformatie toevoegen. Als je hierop klikt en dit invult, komt het bij ons in de takenlijst terecht en pakken wij het weer vandaaruit op. Maar voor nu is dat dus niet meer nodig
:strip_exif()/f/image/cEVJ5AtuGJfMFpw9SKSBHx3k.jpg?f=fotoalbum_large)