Intel Core 2 Quad Q9550 @ 3.20GHz, Gigabyte GA-EP35-DS4, 4GB OCZ PC2-6400 (4-4-4-15), 600 Watt ZM600-HP, Scythe Mugen 2, Sapphire HD5770, 120GB Intel 510 SSD.
gelukkig zijn er nu eindelijk p4 mobo'tjes waar gewoon SDram op kan
Verwijderd
het enige "gelukkige" dat er voor PC verkopers aan is, is dat de P4 nu makkelijker kan verkocht worden aan nietsvermoedende kopers.Op zaterdag 22 september 2001 10:47 schreef Digital-DNA het volgende:
gelukkig zijn er nu eindelijk p4 mobo'tjes waar gewoon SDram op kan
Een P4 met sd-ram wordt op alle fronten vernederd door de Athlons, die toch wel even wat goedkoper over de toonbank gaan...
JC
en binnenkort met ddr ondersteuning 
maar ja, ik heb gelukkig een amd
ja, moet alle 2 hetzelfde zijn
anders zouden ze bij het begin ook niet 2 rimms erbij doen die alle 2 hetzelfde waren
2x64 en 2x128
maar ja, ik heb gelukkig een amd
ja, moet alle 2 hetzelfde zijn
anders zouden ze bij het begin ook niet 2 rimms erbij doen die alle 2 hetzelfde waren
2x64 en 2x128
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Ja er moeten idd 1 paar in, net zoals het oude edo ram. Alleen moet je even opletten bij het plaatsen van het geheugen. Op mijn Asus P4T mobo zitten 4 geheugenbanken met de namen 1a, 1b, 2a en 2b. Het is niet zoals met edo dat je het gewoon naast elkaar zet (dus 1a en 1b), maar 1 in 1a en 2a. De 1b en 2b worden opgevuld met continum ram of een ander paar rambus als je die hebt.
Wat dus ook belangrijk is dat alle geheugenbanken worden opgevuld anders werkt de boel niet.
Wat dus ook belangrijk is dat alle geheugenbanken worden opgevuld anders werkt de boel niet.
Pagina: 1