Toon posts:

Groot internet probleem HELP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een groot internet probleem.
Ik heb een ISDN verbinding, en het verbinden is ook geen probleem, alleen op een gegeven moment doet internet het gewoon niet meer. De verbinding is dan officieel nog goed (je ziet het terminal scherm rechtsonder) maar je kan noch surfen, noch downloaden, dat werkt allemaal niet meer--> als je op een link klikt, zie je 'bezig met zoeken etc....' i.p.v 'website gevonden, wachten op antwoord'

KAN IEMAND MIJ HELPEN!??!?

Verwijderd

Welke provider heb je? Een heleboel planet leden hebben last van die vertraging, misschien ook wat andere isp leden.. Probleem is/was een kabelbreuk in de oceaan, zodat de routering een beetje boel is aangepast..

Verwijderd

Topicstarter
ik denk niet dat het aan de provider ligt. Want ik heb Euronet en ik heb hetzelfde probleem met HetNet

Verwijderd

/it wasnt me

Omschrijving: Als gevolg van een kabelbreuk in de Stille Oceaan zijn een groot aantal sites op het internet moeilijk te bereiken. Het gaat hier voornamelijk om sites gehost in Azië, Australië en de VS, maar de breuk heeft ook impact op internetverkeer in Nederland.

Starttijd: 15:00 2001-09-21

Eindtijd: onbekend

Impact: Traag internetverkeer naar Azië, Australië en de VS.

Oorzaak: Kabelbreuk in de Stille Oceaan.

Communicatie naar de klant: Als gevolg van een kabelbreuk is het dataverkeer via intercontinentale verbindingen op dit moment helaas trager dan normaal. Onze excuses voor dit ongemak. Wanneer de storing is opgelost kunt u dit lezen op onze internetpagina onder de rubriek Klantenservice bij "actuele mededelingen & storingsmeldingen".

/it wasnt me

:'(