Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een deurdranger of sluitingsmechanisme voor het poortje van mijn omheining. Gezien de hond al 2x ontsnapt is omdat het poortje niet goed gesloten werd (1x de kinderen, 1x een postbode met een pakket), ben ik op zoek naar een oplossing zodat de poort vanzelf sluit. Gezien er geen muur / bevestigingspunt boven het poortje zit, moet ik een oplossing vinden die tegen gevel van het huis kan gemonteerd worden.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al eens geprobeerd om een veer te plaatsen, maar het poortje is daar wat te zwaar voor.
Google en chatgpt komen uit op de Locinox Verticlose-2-wall uit.
Heeft iemand toevallig al ervaring met dit product?
Andere voorstellen en oplossingen zijn van harte welkom.
Hieronder een aantal foto's van het poortje en de montage ervan.
:strip_exif()/f/image/Mw1PmIGZDx3VkmT4wIXOXczK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3dJB498uhdFrwNTVdAu2vVXX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/74TyJv874UnKqpgPkMrQeIGY.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben op zoek naar een deurdranger of sluitingsmechanisme voor het poortje van mijn omheining. Gezien de hond al 2x ontsnapt is omdat het poortje niet goed gesloten werd (1x de kinderen, 1x een postbode met een pakket), ben ik op zoek naar een oplossing zodat de poort vanzelf sluit. Gezien er geen muur / bevestigingspunt boven het poortje zit, moet ik een oplossing vinden die tegen gevel van het huis kan gemonteerd worden.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al eens geprobeerd om een veer te plaatsen, maar het poortje is daar wat te zwaar voor.
Google en chatgpt komen uit op de Locinox Verticlose-2-wall uit.
Heeft iemand toevallig al ervaring met dit product?
Andere voorstellen en oplossingen zijn van harte welkom.
Hieronder een aantal foto's van het poortje en de montage ervan.
:strip_exif()/f/image/Mw1PmIGZDx3VkmT4wIXOXczK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3dJB498uhdFrwNTVdAu2vVXX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/74TyJv874UnKqpgPkMrQeIGY.jpg?f=fotoalbum_large)