Metropolitano (Madrid) bezoeken - welk ticket is de moeite?

Pagina: 1
Acties:

• Joab9000
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 05:55
Is hier iemand onlangs het Metropolitano (stadion van Atletico Madrid) bezocht? Welke tour heb je dan gekozen, en is dat het waard?
  • Vrije toegang
  • Geleide toegang met gids
  • Premium tour (met o.a. ontbijt in het kantoor van Simeone en een souvenir)
Mijn post is niet om raad te krijgen over welke tour ik zou moeten boeken, maar eerder ervaringen te lezen van mensen die een van die tours onlangs gedaan hebben.

Aupa Atleti!

[ Voor 24% gewijzigd door Joab9000 op 27-08-2026 13:50 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik heb de afgelopen jaren regelmatig in het buitenland bepaalde tours gedaan. Juist omdat ik daar dan zoveel mogelijk van wil meekrijgen, kies ik vaak voor de duurdere / prive / gids tour. Bijvoorbeeld Spa-Francorchamps kan je met (gelieerde) tourguide bezoeken en we zijn toen in alle gebouwen geweest op plekken waar je niet eens komt met een reguliere VIP-kaart op race-days. Kostte, dacht ik, 220 Euro voor een groep van maximaal 15 personen.

Helaas kan ik niet goed in jouw portomonnee kijken en hoeveel waarde je hecht aan Atletico; je startpost komt wat vrijblijvend over zonder context dus dan lijkt me een geleide tour met gids voldoende; krijg je wel leuke feitjes mee zonder de hoofdprijs te betalen.

Veel plezier in ieder geval!

[ Voor 20% gewijzigd door MAX3400 op 27-08-2026 13:14 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Joab9000
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 05:55
MAX3400 schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 13:12:
Helaas kan ik niet goed in jouw portomonnee kijken en hoeveel waarde je hecht aan Atletico; je startpost komt wat vrijblijvend over zonder context dus dan lijkt me een geleide tour met gids voldoende; krijg je wel leuke feitjes mee zonder de hoofdprijs te betalen.
Mijn doel was niet om raad te krijgen, maar eerder ervaringen de lezen :) ik zal de context toevoegen aan de startpost! bedankt voor de feedback