Ik mag vanuit werkgever een nieuwe auto uitkiezen. Deze moet elektrisch zijn en ze doen via Athlon via lease. Het leasebedrag voor mij zit rond 900 euro (inclusief vaste instellingen hieronder). Ik rij nu een benzine auto dus ben aan het orienteren en bij voorkeur wil ik dit jaar wel nieuwe auto ivm bijtelling vwb 18% over eerste 30K Euro.... reistijd tussen werkgever en thuis is 76km totaal (retour) - enkel 38 km.
Budget is gebaseerd op de volgende vaste instellingen (die keuzes komen naar voren bij het configureren van een nieuwe auto):
• Jaarkilometrage: 25.000 km
• Looptijd: 60 maanden
• Vervangend vervoer: 24 uur Europa
• Pechhulp: Europa
• Banden: All Season of zomer + winter
• Schadeverzekering Inzittenden: Ja
• Eigen risico: € 300 (voor werkgever)
• Laadpas: Geen (laad- en waspas wordt separaat geregeld)
Er is vrije merkkeuze, zolang de auto representatief is voor klant- en leveranciersbezoek.
Vervolg
Een uitgebreid mobiliteitsbeleid volgt later, met onderwerpen zoals:
• gebruik van de auto
• privé kilometers in het buitenland
• thuislaadmogelijkheden
• verdere operationele afspraken
Tips zijn welkom maar eventueel vragen voor werkgever mag ook zodat ik niks over het hoofd of bepaalde 'spelregels' duidelijk zijn?
Een auto is heel persoonlijk natuurlijk maar waar zouden jullie voor gaan? Km bereik is best wel belangrijk denk ik voor mij omdat ik niet altijd druk wil maken over laden..
Op kantoor kan ik wel laden, thuis niet maar mogelijk in toekomst wel (wacht op verdere informatie..)
Dank.
Budget is gebaseerd op de volgende vaste instellingen (die keuzes komen naar voren bij het configureren van een nieuwe auto):
• Jaarkilometrage: 25.000 km
• Looptijd: 60 maanden
• Vervangend vervoer: 24 uur Europa
• Pechhulp: Europa
• Banden: All Season of zomer + winter
• Schadeverzekering Inzittenden: Ja
• Eigen risico: € 300 (voor werkgever)
• Laadpas: Geen (laad- en waspas wordt separaat geregeld)
Er is vrije merkkeuze, zolang de auto representatief is voor klant- en leveranciersbezoek.
Vervolg
Een uitgebreid mobiliteitsbeleid volgt later, met onderwerpen zoals:
• gebruik van de auto
• privé kilometers in het buitenland
• thuislaadmogelijkheden
• verdere operationele afspraken
Tips zijn welkom maar eventueel vragen voor werkgever mag ook zodat ik niks over het hoofd of bepaalde 'spelregels' duidelijk zijn?
Een auto is heel persoonlijk natuurlijk maar waar zouden jullie voor gaan? Km bereik is best wel belangrijk denk ik voor mij omdat ik niet altijd druk wil maken over laden..
Op kantoor kan ik wel laden, thuis niet maar mogelijk in toekomst wel (wacht op verdere informatie..)
Dank.
:strip_exif()/f/image/uL5WYY6ctGTRj56ZkVYQIAB1.jpg?f=fotoalbum_large)