Redactie, bedankt!

Pagina: 1
Acties:

• TV_NERD
  • Registratie: Mei 2023
  • Nu online
Als je een beetje door dit forum heen scrolled is het eigenlijk vooral een plek waar topics worden geopend om verbeteringen aan te dragen. En soms te klagen. Van vriendelijke verzoeken naar subtiele suggesties tot botte beledigingen. En de redactie, niet een of andere moderator of communitymanager (no offence @MiBe ;)) reageert. Zelf. Vrijwel altijd.

Ik ken vrijwel geen enkel ander professioneel medium van formaat "Tweakers" waarbij de redactie en overige medewerkers zó direct toegankelijk zijn als hier.

Als ik zie wat voor drek er hier soms ook gepost wordt, kan ik me voorstellen dat je niet altijd blij wordt van een notificatie op je username als redacteur, als die uit dit subforum komt. Grappig genoeg is de "slogan" van dit subforum:
Overtreft een nieuwsbericht, review, achtergrondartikel of download jouw verwachtingen, of slaat de redacteur van dienst wat jou betreft juist de plank mis? In Geachte Redactie kun je de loftrompet blazen of je opbouwende kritiek achterlaten.
Omdat ik moe werd van het scrollen naar positief een topic dacht ik, ik begin er zelf één. Ik waardeer het enorm dat de redactie van Tweakers zo toegankelijk is en open staat voor feedback, daar kunnen veel andere media nog wat van leren, "influencers" inclusief.

Bedankt daarvoor.
offtopic:
Ik ben geen Tweakers medewerker en heb geen aandelen DPG ;)

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:29

MiBe

Communitymanager
None taken ;)

Wat een lief bericht! O+

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Wat een lang verhaal man. Maar wel waar :Y

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:00

Dennis de Vries

Redacteur
Dit soort berichten maken onze dag O+

• bramassendorp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:45
Ik voel een "Tweakers Appreciation Day" aankomen...

• Eric van Ballegoie
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:19

Eric van Ballegoie

Reviewcoördinator
Dank! 🤩
Pagina: 1