Waterschade keuken, wat kan ik verwachten?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:45
Ik wacht al een aantal dagen op antwoord van de verzekeringsmaatschappij, vandaar dat ik hier op zoek ben naar ervaringsdeskundigen.

De kokend water kraan heeft gelekt waardoor een onderkast en de zijwand van het keukeneiland vol water gezogen zijn en daardoor onherstelbaar beschadigt.
In de polis staat dat alleen beschadigde onderdelen vergoed/gerepareerd worden.
Het eiland bestaat uit een werkblad (244x120) en twee zijwanden (eigenlijk ook werkbladen) van 120x90cm.
Helaas is het werkblad niet meer leverbaar. Volgens de polis zou alleen 1 zijwand vervangen worden maar als dat een andere kleur wordt ziet het er natuurlijk niet uit.
Hoe werkt dit in de praktijk?

Alle reacties

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:47

Freakie1NL

Grote Baas

Hier ervaring met keuken schade. Verzekeraar heeft toen een bedrijf ingehuurd die een kleur scanner had en de gehele kleur zonder verschil heeft kunnen namaken.

10*290 WP (2900) op ZW & 9*450 WP (4050).

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Een onderkast en een zijwand als deze onherstelbaar beschadigd zijn .

Ik snap niet zo goed wat je werkblad er mee te maken heeft. Deze is toch niet beschadigd?

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• Fe2O3
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:05

Fe2O3

Ja das roest

Hoe oud is het?

Waar komt de keuken vandaan

Dum de dum

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:49

orf

jack zomer schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 17:40:
Een onderkast en een zijwand als deze onherstelbaar beschadigd zijn .

Ik snap niet zo goed wat je werkblad er mee te maken heeft. Deze is toch niet beschadigd?
De zijwand is een stol: een stuk werkblad dat verticaal doorloopt. Als je alleen de stol vervangt, is er mogelijk kleurverschil met het blad.

@remmuz heb je een foto van de situatie?