Naden traprenovatie met rechte plank

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Flora2711
  • Registratie: Augustus 2026
  • Laatst online: 26-08 10:01
Hallo,

We willen graag onze trap renoveren met dezelfde PVC plank als onze nieuwe vloer op de begane grond. De leverancier biedt geen traprenovatie pakketten in deze plank. Ook zijn er geen grote PVC slabs. Onze trap is vrij breed. Het advies is om met de gewone rechte plank de trap te renoveren. Wat betekent dat er naden zichtbaar zijn. Heeft iemand dit toevallig ook gedaan en zo ja, hier een foto van? Ik vraag me af hoe storend de naden zijn.

Dankjewel alvast.

Groet Floor

Alle reacties

• pentaw1nz
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08:07
Foto van trap en vloer ter illustratie kan helpen.

Naden op traptredes lijkt me niet mooi. Als je niet exact dezelfde pvc kunt leggen op je trap (zonder naden) zou ik persoonlijk iets anders kiezen dat voldoende afsteekt.

PV: 13 x LG Solar 320N1K-A5 - NeON2 / WP: Adlar Aurora II 6kw / WPB: Atlantic Explorer 200l / jaren 70 woning gasloos sinds 10-2024 / Peblar business laadpaal / 25kw plugin hybride

• Stanzi
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 08:09
Naden zien er exact hetzelfde uit als op de grond. Bij mij bestaat elke tree uit 2 stukken PVC, zie je niks van bij het omhoog lopen van de trap. Je moet er echt voor stil gaan staan voordat je het ziet.

De enige foto die ik kon vinden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/93x_kVltyzvy-ikbv-bHivlK0IY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oGHdllHCRAezBnNf6tgiQpmD.jpg?f=fotoalbum_large

• hfolkers
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
zonder V groef is het zoiezo niet een probleem indien netjes gelegd. Als je met V groef hebt zou je die er misschien af moeten snijden en dan strak tegen elkaar aan leggen zoals op de foto's in de post van Stanzi.