Hoe verhelp ik interferentie van 2 monitoren?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Willems
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05-2025
Hallo Allemaal,

Ik heb zojuist een tweede monitor geregeld om op mijn Matrox G400 Dualhead aan te kunnen sluiten, en deze naast mijn andere 17" monitor te gebruiken. Het enige probleem wat ik nu heb is dat deze interferentie geven doordat zij dicht bij elkaar staan.

Hoe kan ik dit het best verhelpen ? Ik heb gehoord van een metalen hor (antimuggen scherm ;) ) Maar moet dit aan bepaalde specificatie voldoen. De monitoren zijn trouwens 2 Philips 107s monitoren.

Als iemand een idee heeft, dan zou ik het graag horen,

Alvast Bedankt,

Pascal

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 20:25

JJJ

Verder uit elkaar zetten is geloof ik een optie.

Verwijderd

Mijn Philips Brilliance 109 heeft wel een metalen kooi om de beeldbuis, maar toch nog last van als je er een monitor vlak naast zet. Ik hield ,toen ik twee schermen had, een tussenafstand van ongeveer 20 cm aan.

Verwijderd

Heb heltzelde probleem gehad, ik kan het niet oplossen maar wel minder maken. Ik heb een ijzeren shot (de zeiplank van mij kast zeg maar) tussen de 2 beeldschermen gezet en dan hielp een stuk

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:54

Predator

Suffers from split brain

Op zaterdag 22 september 2001 11:13 schreef stick4 het volgende:
Heb heltzelde probleem gehad, ik kan het niet oplossen maar wel minder maken. Ik heb een ijzeren shot (de zeiplank van mij kast zeg maar) tussen de 2 beeldschermen gezet en dan hielp een stuk
goed idee maar als je kan een loden dunne plaat ertussen
lood absorbeert heeeeeeeeeel veel straling :)

Het hoeft helemaal niet dik te zijn hoor.
Anders zit er niks anders op dan een monitor met anti-stralingskooi te kopen.

Ik ken iemand met 2x een sony 17" en die staan tegen elkaar zonder merkbare storing.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs