Toon posts:

opslaan lukt alleen als .bmp

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Lullig probleempje in Explorer 5:
als ik naar hamstersites ga om plaatjes te downloaden, klik ik de zgn. thumbnails aan, waarna de grote afbeelding tevoorschijn popt. Deze heeft als extensie .jpg (zo te zien). Druk ik nu op de rechtermuisknop en opslaan als, komt daar ineens te staan:
naamloos extensie bmp. .BMP neemt veel meer ruimte in. Is hier een oplossing voor?

Verwijderd

Dat heb ik ook. Verdomd irritant als je een Animated Gif wilt saven. Heb je alleen het eerste frame in BMP :(

Éen oplossing is = Netscape!

Erg irritant indeed!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

dit gebeurd alleen op sommige sites en meestal omdat de file nog niet volledig ingelezen is. bij mij is het meestal verholpen als ik een keer op refresh heb gedrukt om de file nog een keer in te lezen.

volgens mij komt het door een gebrekkige verbinding, waardoor sommige files niet helemaal goed overkomen, en niet persé door een bug in i.e. (heb trouwens geen idee of netscape dit probleem ook kent).

Verwijderd

Topicstarter
Dat refreshen helpt niet.
Wat ook irritant is, dat is dat steeds de naam naamloos wordt aangeboden. Dan moet ik steeds het toetsenbord erbij pakken en maar namen verzinnen=onnodig werk dat computer kan doen. Netscape durf ik nog niet aan (i.v.m. vele nog irritantere bugs in verleden).

Verwijderd

Ik heb het idd ook. Ik dacht eerst dat het aan Hotmail lag. Want daarbij merkte ik het het eerst. En refreshen helpt niet. Maar als ik het dan doormail naar m'n thuis e-mail zijn het gewoon weer jpg-tjes.

Dus als iemand een oplossing heeft (behalve netscape) zet het aub hier neer.

Verwijderd

Topicstarter
Niet tweakable?

Verwijderd

Gwoon inlezen in PSP 5.0 c.q. 6.0

opslaan als jpg ;)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Daar heb ik ook af en toe last van, maar dan klik ik gewoon op kopieren, en paste het plaatje in PSP of Fotosop.
Ik denk dat het aan Windows ligt, als die een beetje corrupt begint te raken, krijg ik van dat soort problemen.
Kaj.

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik denk dat het aan Windows ligt, als die een beetje corrupt begint te raken, krijg ik van dat soort problemen.
DAMN! Windoos staat er er NET 3 uur op en ik krijg die fout al... :(

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Tja...

Verwijderd

Topicstarter
Dan moet je wel echt van PSP houden om op een avondje pak hem beet 2000 verschillende hamsters te copy en pasten.

Verwijderd

Vooral bij animated GIFs is het frustrerend.

Kijk nou, dat hád ik al gezegd :P

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Probeer je History en je Temporary Internet Files een op te ruimen. Dat helpt soms bij mij.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ten einde raad de overstap naar netscape 4.7 nederlands gemaakt. Ik zat ff in over de favorieten, maar deze kun je zo omzetten met een utility op de website van Microsoft: favtool.exe.
Tot nu toe werkt netscape zelfs beter dan Internet Explorer! De jpg'tjes blijven gewoon jpg'tjes! GOT laadt sneller en ook een aantal andere sites doet hij sneller! Ik durf nog geen advies te geven, maar volgens mij is Netscape 4.7 beter!

Verwijderd

Dat wist ik al veel langer :)

Ik gebruik 4.72

Ja, en nu IE5, maar da's omdat mijn bak te traag is.

Verwijderd

Laat ik nou effe toevallig tegen de oplossing aangelopen zijn:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q260650

Er zijn dus meerdere manieren om dit gepruts van explorer aan te pakken.

Saludos

• eXistenz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-02 14:58
ok.. ik heb ook vanalles geprobeerd maar niets hielp

* eXistenz vondt oplossing die werkt op deze site [url="http://www.thegline.com/win2k/issues/2002/9.html"]http://www.thegline.com/win2k/issues/2002/9.html[/url]

I did some backtracking and realized the problem had fixed itself shortly after I had changed IE's cache settings. Originally, I had set the cache to "Check for newer versions of stored pages: Automatically" and the cache size to almost 900MB. I had scaled the cache back to 100MB and changed the page-check interval to "Every time you start Internet Explorer" due to some problems I was having with another site I visit often. After that, the image problem was no longer a bother.

en dit werkt perfect bij mij dan

[edit]
ok het heeft ff gewerkt... :(

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:21

crisp

Devver

Pixelated

Op zaterdag 01 juli 2000 10:46 schreef WEBZWEMMER het volgende:
Ik heb ten einde raad de overstap naar netscape 4.7 nederlands gemaakt. Ik zat ff in over de favorieten, maar deze kun je zo omzetten met een utility op de website van Microsoft: favtool.exe.<BR>Tot nu toe werkt netscape zelfs beter dan Internet Explorer! De jpg'tjes blijven gewoon jpg'tjes! GOT laadt sneller en ook een aantal andere sites doet hij sneller! Ik durf nog geen advies te geven, maar volgens mij is Netscape 4.7 beter!
Sure, er zit een bugje in IE5, dus stappen we maar over op een nog oudere browser :? Stap dan over naar Mozilla ofzo (NOFI)
Ik heb zelf die bug in IE5 NL ook wel eens ondervonden; IE5.5 EN eroverheen gegooid (dat Nederlands heb ik toch nooit aan kunnen wennen) en sindsdien heb ik het probleem ook niet meer gehad.
Het kan ook gelegen hebben aan het feit dat ik op mijn werk achter een MS proxy zit. Ik heb later ook de MS proxy client nog geinstalleerd omdat ik ook met Mozilla wou kunnen surfen, misschien was dat wel de oorzaak en oplossing...

Intentionally left blank

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 13:41 schreef membraan het volgende:
Laat ik nou effe toevallig tegen de oplossing aangelopen zijn:

[url="http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q260650"]http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q260650[/url]

Er zijn dus meerdere manieren om dit gepruts van explorer aan te pakken.

Saludos
Mwah, daar heb je dan ruim 2 jaar over gedaan... :{

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:21

crisp

Devver

Pixelated

Op zondag 21 juli 2002 23:07 schreef KIP het volgende:

[..]

Mwah, daar heb je dan ruim 2 jaar over gedaan... :{
En ik trap er ook in |:(