Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Een usb lader met 2x usb c die een s24ultra en een galaxy watch ultra 2 tegelijk en solo op volle snelheid kan laden zonder een snoer te verwijderen
Wat is je budget?
Onder de 100 euro lijkt me
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn telefoon en smartwatch op volle snelheid op te laden
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al ondervonden dat dus niet elke lader dit kan. Bij mijn huidige lader Sitecom 140w (action) lukt dit dus niet. Ik heb een usb c naar usb c snoer aangesloten voor mijn telefoon en de originele smartwatch lader voor mijn horloge. Ik dacht dat 140W voldoende zou zijn voor 2 aparaten tegelijk. Echter bij beide aparaten aan de lader laad mijn telefoon niet op volle snelheid. Maar nog vervelender als ik alleen mijn telefoon wil opladen op volle snelheid moet persee het oplaadsnoer van mijn horloge echt uit de lader zijn ( echt ontkoppelen )
Ik zoek een?
Een usb lader met 2x usb c die een s24ultra en een galaxy watch ultra 2 tegelijk en solo op volle snelheid kan laden zonder een snoer te verwijderen
Wat is je budget?
Onder de 100 euro lijkt me
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn telefoon en smartwatch op volle snelheid op te laden
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al ondervonden dat dus niet elke lader dit kan. Bij mijn huidige lader Sitecom 140w (action) lukt dit dus niet. Ik heb een usb c naar usb c snoer aangesloten voor mijn telefoon en de originele smartwatch lader voor mijn horloge. Ik dacht dat 140W voldoende zou zijn voor 2 aparaten tegelijk. Echter bij beide aparaten aan de lader laad mijn telefoon niet op volle snelheid. Maar nog vervelender als ik alleen mijn telefoon wil opladen op volle snelheid moet persee het oplaadsnoer van mijn horloge echt uit de lader zijn ( echt ontkoppelen )
Asus G501
:strip_exif()/f/image/BDJCHihb9PMnJ0Hy9x7r2tYP.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Icllr0ullCJXlm0Gl6SQKf4x.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/DdLNv9Q3JtzfrNbhiUamQq38.png?f=fotoalbum_large)