Ben zeer slecht in CS :( en andere games

Pagina: 1
Acties:
  • 367 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Topicstarter
hallo,

Ik Qorne ben gewoon slecht in games :( dat vind ik ZO K*T.

Ik vind CS een super vet spel maar ik kan er niks van dus iedereen heeft de PEST aan mij :(

Waar of hoe zou ik kunnen leren een beetje redelijk tegamen.
En ga nu niet zegen 'oefenen' want dan doe ik al zo lang als ik een pc heb 3,4 jaar dus !

Kan of zou iemand mij een paar Tips kunnen geven ?

In de search kon ik niet iets vinden (ben natuurlijk de enige :(

dit heb ik NIET alleen met CS maar met veel meer games gewoon met alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miscchien met de muis gaan aimen :P

Als het nou echt niet lukt maakt dat toch niks uit ik kan ook niet voetballen maar als ik het doe dan vind ik het wel fun ook al win ik niet. (lijk me vader wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:09
Begin met quake 2! Serieus! Daar zoveel mogelijk mannetjes(AI) proberen te railen, wel all weapons op begin doen :) ... en als je het spel hebt uitgespeeld zonder te missen horen we het wel weer >:) .

* pica is het nog gelukt ook :D

Wel op normal :(

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
das kut :) misschien geen aanleg? maaruh met oefenen moet het toch lukken lijkt me? misschien es echt concentreren.. kweenie wat je hardware is? speel paar uur per dag vs bots enzo..lijkt me sterk dat je dan geen verbetering ziet.

dunno

Verwijderd

hehe quake 2 das niks veel te moelijk voor mij...

allemaal van die rare mannetjes die vliegen(strafejumps) Bah

Ik denk dat je dan toch echt het beste eens moet beginnen met doom2 spelen of ut eerst op novice.. en dan verder....
als je adept kan dan heb je denk ik al een beetje het nivo van de meeste on-line gamers
//off topic//

hee jpc alles goed kabel doet het weer na 9 dagen :P

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
Mijn hardware:

Pentium III 667
128 mb ram
32mb Daimond stealth III
Qware toetsenbord
Logitech Crodless MouseMan Wheel :)

___

het wordt wel iets jez beter maar zo weinig :(
Verder hou ik niet van Quake ik vind spellen met een doel leuke Quake is gewoon raggen even leuk maar vind ik later saai :)

Verwijderd

dan ga je toch starcraft

of tiberian sun spelen

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op zaterdag 22 september 2001 00:03 schreef Qorne het volgende:
Mijn hardware:

Pentium III 667
128 mb ram
32mb Daimond stealth III
Qware toetsenbord

___

het wordt wel iets jez beter maar zo weinig :(
Verder hou ik niet van Quake ik vind spellen met een doel leuke Quake is gewoon raggen even leuk maar vind ik later saai :)
Je moet quake dan ook als grote training hal beschouwen, als jij daar goed traint op die bots word je vanzelf beter in counterstrike en dan kan je ook aan deusex beginnen of halflife singleplayer omdat die bijde een goed verhaal hebben :Y)

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Hoe vaak speel je? 1 uurtje in de week zul je niet zo snel beter van worden.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
Op zaterdag 22 september 2001 00:08 schreef supermel_nl het volgende:
dan ga je toch starcraft

of tiberian sun spelen
Neu dat boeid mij ook niet maar ik ga Quake 2 maar eens installen!
Kan je dan gelijk Online met Quake 2?

Verwijderd

ff een paar patches ophalen ik weet niet precies welke kan je denk ik wel op

quakeworld.com

of quakeplanet.com vinden

suc6

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
Op zaterdag 22 september 2001 00:13 schreef supermel_nl het volgende:
ff een paar patches ophalen ik weet niet precies welke kan je denk ik wel op

quakeworld.com

of quakeplanet.com vinden

suc6
Okt TNX ga ik morgen gelijk doen :)

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
Owja heeft iemand misschien een paar Tip's voor Quake en Counter Strike?

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:45
Gewoon veel op servers spelen waar goede spelers spelen, van hun kan je veel leren dan. Ga dus niet op bv. Jolt Get Dusted oid spelen, omdat ze daar (bijna) allemaal zitten te campen :(

Verwijderd

ennne ook niet naar newbie servers daar zitten bijna nooit newbies

Je moet er ook op letten dat je af en toe je vinger van de vuurknop af moet halen vanwege recoil. Als je met een ak schiet en je shiet niet in bursts (2 3 kogels tegelijk) dan zitten er zelfs kogels achter je in de muur :)

Oh ja op het hoofje mikken

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
Op zaterdag 22 september 2001 00:22 schreef supermel_nl het volgende:
ennne ook niet naar newbie servers daar zitten bijna nooit newbies

Je moet er ook op letten dat je af en toe je vinger van de vuurknop af moet halen vanwege recoil. Als je met een ak schiet en je shiet niet in bursts (2 3 kogels tegelijk) dan zitten er zelfs kogels achter je in de muur :)

Oh ja op het hoofje mikken
TNX,
Het probleem is als ik op Strikerz speel dat iedereen zit tezeiken dat ik zo leip speel :(

• pica
Als je moeite hebt met mouselook ga dan singleplayeren!

Steam

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
Op zaterdag 22 september 2001 00:24 schreef Qorne het volgende:

[..]

TNX,
Het probleem is als ik op Strikerz speel dat iedereen zit tezeiken dat ik zo leip speel :(
Misschien kunnen we een keer een CS game doen met de mensen die op dit Topic reageeren kunnen ze dien hoe lijp ik ben :P

add me op ICQ# 59164422

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Wat ook wel kan schelen is je muis snelheid naar beneden brengen, zat laatst met een gast te spelen die hem ongeveer 10 keer zo snel als gemiddelt had staan :)

Overigens kun je ook met Unreal Tournament prima je aim trainen door tdm tegen bots te doen en dan de sniper arena mod te kiezen, 20 minuutjes per dag en je aim is binnen 2 maanden top.

Nog een tip, als je schiet neem dan gerust de tijd voor een aim, ga niet ratelen, zeker met spellen als cs schiet dat niet op.

Wat ook belangrijk is is dat je snel kan ducken en springen, dat betekent dat je dus wel die toetsen bij de hand hebt.

Daarnaast scheelt het een hoop als je wapens bind aan je muiswiel, zelf heb ik voor UT, shock als mousewheel down, Rockets als mousewheel up, en Rifle als mousewheel click, zo heb je 3 belangrijke wapens altijd snel bij de hand.

Verwijderd

Je kunt ook UT op 160% van de gamespeed gaan spelen op novice en dan steeds hoger, heb ik ook gedaan.
In het begin is het moeilijk maar later merk je dat je meer kills maakt.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:33
ah ik kon ook geen FPS games spelen, kende het gewoon niet want ik kwam van wargames/strategy games af dus...

nah verloop werd ik beter en nu speel ik redelijk CS.

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:54

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

misschien pak je het verkeerd aan? als je oefent moet je er ook iets van leren, nadenken als je speelt vooral CS, als je goed je hersens gebruikt kun je al weer wat verder komen. voor de rest is het vingervlugge, de reflex iets wat je een beetje moet kunnen, dat is gewoon motorisch. Je bent niet spastisch?? :P (geintje dus he)

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 01:41

Reefer

madness

het is ook handig vooral in CS als je de map uit je hoofd kent :D

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Verwijderd

Je moet idd zorgen dat je de map waar je speelt helemaal kent, zorg dat je armour koopt en hou er met Counterstrike rekening mee dat als je springt/rent en schiet tgelijk dat je dan totaal niet zuiver schiet, ga gebukt zitte, richt en schiet rustig je tegenstander af.

Verwijderd

oefenen oefenen oefenen he..

Verwijderd

Serious Sam gaan spelen. En dan niet op "easy".

Verwijderd

een NIET trust muis is ook aan te raden :P

die logitech muisjes met bal en optical (die bekende met dat wieltje, de classic)

die zijn fijn

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Ik kan ook voor geen meter CS-en maar op één of andere manier maak ik gewoon iedereen vet af met DoD.... 8-)

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:43

Soullie

Planeshift

tip 1 flame niet bij RTCW je team members... en dan komt het vanzelf allemaal goed ;)

die rail tips wat hier gegeven werden zijn idd erg nuttig. Je aim word niet alleen beter met railen maar ook met alle andere guns. Een weekje of 2 intensief railen moet je nivo wel stukkie verhogen. :)

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Mmmh ik zou je aanraden om eerst 4 jaar quakeworld gaan doen want daar leer je bijna ALLES mee *D maar helaas vinden de meesten mensen q2 een beter spel TERWIJL dat niet zo is :) qw was de beste game ever :'( maargoed wat cs tips:
1) goede cfg is al zeer belangrijk! (zie http://marshall.gamepoint.net dan naar cs --> marshall.zip >:)
2) ken de maps :)
3) weet wat je doet
4) oefen veel B-)

ja nogal logish maarja wat wil je anders horen?

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
alvast bedankt voor jullie vele TIPS :)

Ik ken eigelijk alle maps althans die in 1.1 zaten :)
en toch ga ik ergens campen |:( en dan wordt ik zomaar gekilt je kan dus beter NIET Campen of toch wel?

Ik vind Sniperen heeel vet maar dat gaat altijd fout.
omdat je NIET goed kan lopen en schieten als je snipert :? want je moet door dat rondje heen kijken als je schiet en dan kan ik niet lopen :( is daar nog een TIP voor ?

Verwijderd

Misschien dat je tegen mensen speelt die het gewoon te goed kunnen? Er zat echt nog _genoeg mensen die het waarschijnlijk nog slechter kunnen dan jouw.

Zoek dus mensen op van je eigen skill, dan wordt het nog leuk ook. Mensen die het beter kunnen, daarvan kan je wel leren, maar als je constant afgeschoten wordt, krijg je daar de gelegenheid toch niet voor.

Of ga diablo2 spelen, daarvoor hoef je niet zoveel te oefenen om het te kunnen - het spel wordt vanzelf moeilijker, maar het lukt je vanzelf ook beter naarmate je verder komt. En bij dit spel is het over het algemeen ook niet zo dat je _tegen elkaar speelt, maar meer met elkaar (en zoniet heb je altijd nog de mogelijkheden om een schuilplaats te zoeken).

Als je dan toch een FPS spel wilt, speel dan de meest recente. Dan heb je kans dat er ook niet die-hards multiplayer aan het spelen zijn. (Als je nu nog quake1 gaat spelen zul je alleen profs tegenkomen...)

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
Op zaterdag 22 september 2001 12:05 schreef lnfinitive het volgende:
Misschien dat je tegen mensen speelt die het gewoon te goed kunnen? Er zat echt nog _genoeg mensen die het waarschijnlijk nog slechter kunnen dan jouw.

Zoek dus mensen op van je eigen skill, dan wordt het nog leuk ook. Mensen die het beter kunnen, daarvan kan je wel leren, maar als je constant afgeschoten wordt, krijg je daar de gelegenheid toch niet voor.

Of ga diablo2 spelen, daarvoor hoef je niet zoveel te oefenen om het te kunnen - het spel wordt vanzelf moeilijker, maar het lukt je vanzelf ook beter naarmate je verder komt. En bij dit spel is het over het algemeen ook niet zo dat je _tegen elkaar speelt, maar meer met elkaar (en zoniet heb je altijd nog de mogelijkheden om een schuilplaats te zoeken).
Als diablo2 net zo is als 1 dan vind ik het niet echt leuk ben niet zo'n fan van die games

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
Mijn muis was net HEEEL vies (wieletjes) daarom kon ik gisteren zo slecht aimen denk ik eens kijken of het nu ietsjes beter gaat (Ben nog altijd slecht maar gisteren was een RAMP)

Verwijderd

ik ook nie ech..

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
Op zaterdag 22 september 2001 12:14 schreef WouteRF het volgende:
ik ook nie ech..
slecht in games?

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 12:14 schreef Qorne het volgende:
Mijn muis was net HEEEL vies (wieletjes) daarom kon ik gisteren zo slecht aimen denk ik eens kijken of het nu ietsjes beter gaat (Ben nog altijd slecht maar gisteren was een RAMP)
Neem daarom zo'n optische muis. Zoals anderen gezecht hebben... het haalt echt uit. Misschien is dat niet altijd even eerlijk, want de mensen met de beste hardware hebben dan altijd een voordeel. Ow ja, en gebruik altijd de extra mogelijkheden van een spel om bepaalde taken sneller te doen (hotkeys, timers, etc).

Ik heb een logitech muis, koste 1 a 2 jaar geleden iets van 80 piek en hij doet het nog steeds zonder hem ook maar schoon gemaakt te hebben (de onderkant is wel helemaal afgeschuurt ondertussen, maar dat maakt verder niet uit).

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:09

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Slecht in games is niet boeiend hoor :D Ik ben OOK slecht in games.

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
Mijn muis was 200 piek

Verwijderd

He , ga tegen bots spelen. Gewoon om de wapens beter onder de knie te krijgen. Zet de bots hun skills lekker laag en rag er gewoon lekker op los. Je leert alleen door veel te spelen. En zorg dat je niet te veel andere actionshooters speelt. Want anders raak je in de war met hoe je moet schieten ed.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op zaterdag 22 september 2001 12:51 schreef IceStorm het volgende:
Slecht in games is niet boeiend hoor :D Ik ben OOK slecht in games.
das pas duidelijk :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Zorg dat je sound goed ingestelt staat (A3d 2.0) rulez in cs, en als je dan ook veel op je geluid speelt, heb je weer een voordeeltje te pakken, je bent dan meestal iets sneller met reageren.

Als je nu oefent om bijna altijd met je gun rond te lopen op headshot :) hoogte, dan heb je meer kans op een headie, en is je tegenstander dus eerder dood. Als je niet zo goed bent in dit soort dingen moet je zorgen dat je niet voorop loopt, maar iemand backup geeft, door er een stukje achter te gaan lopen, als diegene dan iemand tegenkomt en schiet op iemand, en killt hem niet, dan kom jij om de hoek en tada, misschien een kill :)

Zodra jij verschillend bent qua speelstijl dan de rest gaan ze zeiken, nu moet je je daar in principe nix van aantrekken, maar je maakt dan wel kans om gevote te worden, wat meestal niet lukt, maar als iedereen tegen je is, ben je zo weg.

Speel thuis gewoon eens alle maps, en ga op afstand op een muur schieten, of op iets anders, en kijk wat je guns doen als je vol doorschiet. Zoals je ziet heb je dan een afwijking (wist je misschien al). Dus is het verstandiger om niet vol door te schieten, maar in kleine burstjes van zeg 5-6 kogels, verschillend per wapen natuurlijk. WIl je toch vol doorschieten, aim dan altijd lager, en niet op het hoofd, want dan mis je compleet, en heel misschien een afwijkende newbie headshot :))

GL en HF *D

(Qua server raad ik je Strikerz/Got niet aan, dat speelt heel anders daaro dan in "normale" servers, er is daar iets heel raars, misschien dat dat onderhand anders is met 1.3, maar 1.1 was een ramp, en daardoor kun je dus geen realitisch beelt krijgen van de wapen aimings, dat was daar compleet anders (Zo rulede daar de fnp90 enzo, rofl)

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:05
Zijn al veel goeie tips gegeven. Je moet iig blijven nadenken, vooral in CS. Als het dan slecht met me gaat, dan gaat het steeds slechter, wil ik alles steeds sneller. Je moet gewoon rustig blijven. Niet de hele tijd voorop gaan rennen, ff een halve minuut vlakbij het front campen, en dan voorzichtig naar binnen gaan.

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08 21:51
Op zaterdag 22 september 2001 00:03 schreef Qorne het volgende:
Mijn hardware:

Pentium III 667
128 mb ram
32mb Daimond stealth III
Qware toetsenbord

___

haha ik zou ook niet kunnen spelen met een qware toetsenbord! de meeste toetsenborden zijn qwerty

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

ey zullen we met wat gotters een potje CS doen?

• pica
Op zaterdag 22 september 2001 13:59 schreef AtomicShockwave het volgende:
ey zullen we met wat gotters een potje CS doen?
count me out... ping is kut en videokaart is in de eeuwige jachtvelden.

Steam

Verwijderd

als je echt eens tegen slechte mensen wil spelen en flink wil winnen moet je naar

www.strikerz.net gaan

:) ;)

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

Op zaterdag 22 september 2001 14:06 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

count me out... ping is kut en videokaart is in de eeuwige jachtvelden.
is je videokaart op vakantie dan :), hehe ff serieus: heb je em doorgefikt ofz?

ey maar zijn er ook mensen die wel meespelen. McViruss misschien ? :)

• Soullie

Soullie

Planeshift

ik ben op het moment helemaal verslaafd aan RTCW(demo) :)... ff geen CS meer voor mij :9 ;)

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
Op zaterdag 22 september 2001 11:09 schreef marshallq het volgende:
Mmmh ik zou je aanraden om eerst 4 jaar quakeworld gaan doen want daar leer je bijna ALLES mee *D maar helaas vinden de meesten mensen q2 een beter spel TERWIJL dat niet zo is :) qw was de beste game ever :'( maargoed wat cs tips:
1) goede cfg is al zeer belangrijk! (zie http://marshall.gamepoint.net dan naar cs --> marshall.zip >:)
2) ken de maps :)
3) weet wat je doet
4) oefen veel B-)

ja nogal logish maarja wat wil je anders horen?
Wat is een marshall

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op zaterdag 22 september 2001 14:50 schreef JeanLucPicard het volgende:
Mijn videokaart ligt op sterven :(
Helaas, je hebt geen leestoegang tot dit forum. Als je toch meent toegang te moeten hebben, stuur dan een mailtje naar gathering@tweakers.net

:D

gecondoleerd trouwens :(

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 14:13 schreef supermel_nl het volgende:
als je echt eens tegen slechte mensen wil spelen en flink wil winnen moet je naar

www.strikerz.net gaan

:) ;)
Right, op Strikerz spelen dus mensen die redelijk goed tot goed kunnen cs'en, maar jij speelde waarschijnlijk om 12:00 's middags ofzo tegen newbies ? :)

• Hoyden
Op zaterdag 22 september 2001 16:15 schreef Paestero het volgende:

[..]

Right, op Strikerz spelen dus mensen die redelijk goed tot goed kunnen cs'en, maar jij speelde waarschijnlijk om 12:00 's middags ofzo tegen newbies ? :)
Not..

Sorry hoor, maar strikerz servers zijn nog steeds vaag, hoor ik van diverse mensen. Wat hebben jullie daar ingesteld?
Vreemd :?

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-09 15:22

bAdmuTs

mAzE

(jarig!)
TIP: begin helemaal bij het begin, WOLFENSTEIN 3d Dus >:) >:)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 16:42 schreef The Fox het volgende:

[..]

Not..

Sorry hoor, maar strikerz servers zijn nog steeds vaag, hoor ik van diverse mensen. Wat hebben jullie daar ingesteld?
Vreemd :?
Hoe/Wat bedoel je?

• Hoyden
Op zaterdag 22 september 2001 17:10 schreef Paestero het volgende:

[..]

Hoe/Wat bedoel je?
Heel CS speelt totaal anders (met name dan aiming van wapens) op strikerz servers dan menig andere server (Gamepoint,eigen server,Jolt , noem maar op)

Ik heb eenmaal een war gezien van een topclan =I= tegen nog een paar gasten op een Strikerz server, en die zeiden exact hetzelfde. Wat dat is weet ik ook niet.

Maar zie alleen al dat voorbeeld met fnp90, die gebruikt haast nooit iemand, en nu pakte iemand uit =I= dus een fnp90 , en ja hoor, hij roelde ermee :)) iets wat normaal niet mogelijk is :)

Dat is maar 1 voorbeeldje, zelfde is eigenlijk met colt enzo, die reageren daar totaal anders.

Ik speel dus zeer weinig op strikerz server, omdat dat gewoon niet lekker speelt en omdat er vaak vage gastjes spelen, die het spel niet helemaal onder de knie hebben. Ik speel dan ook altijd savonds, en zie niet zo heel veel Got gasten spelen :)

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op zaterdag 22 september 2001 16:46 schreef bAdmuTs het volgende:
TIP: begin helemaal bij het begin, WOLFENSTEIN 3d Dus >:) >:)
>:) * Soullie is trots erop dat ie dat helemaal heeft uitgespeeld *D

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Wat je ook kunt doen, is op zoŽn beginners server gaan spelen. Uk2.net heeft er een stuk of 15, en hier komen dan ook helemaal geen goeie op. Ik heb wel eens op zoŽn server gespeeld, stond gelijk op 11-0 ofzo ( ego ego >:) ) en toen werd ik ook gelijk gekickt :) . Anders gezegt, je kunt hier veel oefenen tegen anders newbies.

Of je kunt natuurlijk tegen CS bots oefenen, maar deze kunnen nog wel eens onmenselijk, of super sloom reageren :) .

• Soullie

Soullie

Planeshift

maar deze kunnen nog wel eens onmenselijk, of super sloom reageren
net een newbie dus ;)

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09 09:24

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Wat je ook kunt doen, als blijkt dat shooters toch je spelletje niet zijn, gewoon andere games proberen, adventures, ra2yuri, commandos2, civilization, gp3 ofzo.
Mischien moet je dus wat meer uitproberen, kwa variatie, voordat je je kapot gaat ergeren aan cs.

* handige_harrie heeft trouwens nog nooit cs gespeeld, moet daar eens tijd voor maken

Ik heb wel aardig geoefend tegen bots in q3demo, daarna was ik onverslaan voor m'n vrienden :P

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 17:31 schreef The Fox het volgende:

[..]

Heel CS speelt totaal anders (met name dan aiming van wapens) op strikerz servers dan menig andere server (Gamepoint,eigen server,Jolt , noem maar op)

Ik heb eenmaal een war gezien van een topclan =I= tegen nog een paar gasten op een Strikerz server, en die zeiden exact hetzelfde. Wat dat is weet ik ook niet.

Maar zie alleen al dat voorbeeld met fnp90, die gebruikt haast nooit iemand, en nu pakte iemand uit =I= dus een fnp90 , en ja hoor, hij roelde ermee :)) iets wat normaal niet mogelijk is :)

Dat is maar 1 voorbeeldje, zelfde is eigenlijk met colt enzo, die reageren daar totaal anders.

Ik speel dus zeer weinig op strikerz server, omdat dat gewoon niet lekker speelt en omdat er vaak vage gastjes spelen, die het spel niet helemaal onder de knie hebben. Ik speel dan ook altijd savonds, en zie niet zo heel veel Got gasten spelen :)
=I= op Strikerz.net servers??
Weet je zeker dat we over het zelfde hebben? :)

Zou beetje raar zijn als de colt op Strikerz.net anders schiet dan die op een andere server
Volgens mij kan je dat ook helemala niet instellen.. (maarja.. wie ben ik ;) )

• Hoyden
Op zaterdag 22 september 2001 20:16 schreef Paestero het volgende:

[..]

=I= op Strikerz.net servers??
Weet je zeker dat we over het zelfde hebben? :)

Zou beetje raar zijn als de colt op Strikerz.net anders schiet dan die op een andere server
Volgens mij kan je dat ook helemala niet instellen.. (maarja.. wie ben ik ;) )
Ik hoorde van me broer dat het al sinds 1.3 al anders is, maar 1.1 was op strikerz echt anders.
Ik zal nu eens een kijkje gaan nemen :)
Ik heet SandeR of unnamed :)))

Verwijderd

I'll see you around then :)

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
Op zaterdag 22 september 2001 20:01 schreef Holy_Paladin het volgende:
Wat je ook kunt doen, is op zoŽn beginners server gaan spelen. Uk2.net heeft er een stuk of 15, en hier komen dan ook helemaal geen goeie op. Ik heb wel eens op zoŽn server gespeeld, stond gelijk op 11-0 ofzo ( ego ego >:) ) en toen werd ik ook gelijk gekickt :) . Anders gezegt, je kunt hier veel oefenen tegen anders newbies.

Of je kunt natuurlijk tegen CS bots oefenen, maar deze kunnen nog wel eens onmenselijk, of super sloom reageren :) .
Dat ga ik eens doen.

Kwam net uurtje terug op een Newbie server,
maar dat was wel HEEEL makkelijk :P allemaal sukkels die nog slechter waren als mij :P

Was heel saai, die liepen eerst naar je toe en dan gingen ze kijken of ze wel zouden schieten >:)

• syberjunky
  • Laatst online: 09-02 17:31
Op zaterdag 22 september 2001 10:58 schreef Manic het volgende:
Ik kan ook voor geen meter CS-en maar op één of andere manier maak ik gewoon iedereen vet af met DoD.... 8-)
Dat heb ik nou ook in cs bak ik er niks van.Maar in dod gaat het heel goed daar raak ik nog eens wat :)

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
Op zaterdag 22 september 2001 21:05 schreef meat106 het volgende:

[..]

Dat heb ik nou ook in cs bak ik er niks van.Maar in dod gaat het heel goed daar raak ik nog eens wat :)
wat is DoD?

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 21:05 schreef meat106 het volgende:

[..]

Kheb het omgekeerd :D

• syberjunky
  • Laatst online: 09-02 17:31
[quote]Op zaterdag 22 september 2001 21:24 schreef Qorne het volgende:

[..]

wat is DoD?
[/quote
Is day of defeat is een halflife mod.http://www.dayofdefeatmod.com/

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:13

Termy

valt er nog wat te fragge?

speel tegen mensen die van je eigen of net ff hoger niveau zijn als jij, dan word je niet ingemaakt zonder dat je snapt wat er gebeurd en kan je wel oefenen met tactieken/aim/enz.. en nee speel niet tegen mij want ik maak je in :+ (met UT :))

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
Op zaterdag 22 september 2001 22:42 schreef Termy het volgende:
speel tegen mensen die van je eigen of net ff hoger niveau zijn als jij, dan word je niet ingemaakt zonder dat je snapt wat er gebeurd en kan je wel oefenen met tactieken/aim/enz.. en nee speel niet tegen mij want ik maak je in :+ (met UT :))
haha
Maar kunnen we niet een potje gaan doen dan kunnen jullie mijn niveau zien!!! Counter strike Potje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm, ik doe wel mee met een cs-potje... Maar dan moet ik wel eerst cs 1.3 GOED ginstalleerd hebben...

Ow, meestal ben ik te vinden op (de beste server van nl) ZvdK

en dan Zvdk#6

ip: 131.155.141.104:27015

kom maar een x... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 17:23

Whuzz

Dodgeball!

Als je al dit soort spellen (CS, UT, Q, enz) slecht bent dan vrees ik dat je gewoon een belabberde oog-hand coördinatie hebt. Dat (in combinatie met snelle reflexen) bepaalt voornamelijk of je goed in dit soort spelen bent. Een beetje intelligentie en wat tactisch inzicht wil soms nog wel eens wat helpen, maar dat is zeker niet de basis...

Oplossing? Geen. Kies een ander online spel. Planetarion ofzo >:)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
Op zondag 23 september 2001 11:09 schreef emingee het volgende:
Euhm, ik doe wel mee met een cs-potje... Maar dan moet ik wel eerst cs 1.3 GOED ginstalleerd hebben...

Ow, meestal ben ik te vinden op (de beste server van nl) ZvdK

en dan Zvdk#6

ip: 131.155.141.104:27015

kom maar een x... :)
Oke add me even op ICQ wil je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
Op zondag 23 september 2001 11:18 schreef Whuzz het volgende:
Als je al dit soort spellen (CS, UT, Q, enz) slecht bent dan vrees ik dat je gewoon een belabberde oog-hand coördinatie hebt. Dat (in combinatie met snelle reflexen) bepaalt voornamelijk of je goed in dit soort spelen bent. Een beetje intelligentie en wat tactisch inzicht wil soms nog wel eens wat helpen, maar dat is zeker niet de basis...

Oplossing? Geen. Kies een ander online spel. Planetarion ofzo >:)
Ik wil gewoon CSen klaar uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacko
  • Laatst online: 23-09 00:02
Ik vind Quake 3 Arena tegen bots nog altijd een hele goede training. Gewoon beginnen op niveau 1, helemaal uitspelen, dan niveau 2, etc. Als je niveau 3 hebt uitgespeeld ben je gewoon goed genoeg om spellen goed mee te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben Pr0 13373 CS player, voor 20 euro per uur geef ik je les....

#channame @ quakenet

[ Voor 6% gewijzigd door Fuelke op 13-06-2004 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 18:41:

#channame @ quakenet
SPAM is niet echt gewild hier.
Lees de FAQ maar eens voordat je jezelf "aanbied" in een 3 jaar oude Topic..

[ Voor 4% gewijzigd door Fuelke op 13-06-2004 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-08 15:16
Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 18:41:

#channame @ quakenet
Dude.. dit topic is >2.5 jaar oud 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Fuelke op 13-06-2004 21:14 ]

Leave only footprints, take only memories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:16
Topic is 2½ jaar oud, en wie gaat er nou 20 euro per uur betalen om "les" te krijgen van een zogenaamde Pr0 31337 CS spelertje :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
Is er ergens een site die Quake II full te downloaden biedt? Vast wel, Quake II is een paar jaar terug onder GPL gezet.

/edit: Never mind, die GPL geldt blijkbaar alleen voor de engine en niet voor het spel |:(

[ Voor 29% gewijzigd door Flake op 13-06-2004 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je op welke game je ook goed kan oefenen Battlefield 1942 en vietnam
want in 1942 rule ik gewoon, maar in vietnam nog niet echt want me hardware is niet opitmaal kleine lag stootje of gewoon echt lag als er een voertuig in de buurt is of als ik een tank rijd dan heb ik soms stil staand beeld :/

Maar geen zorgen want ik ga over dit jaar dus ik krijg een nieuwe computer van me ouders met alles erop en eraan :

een athlon 64 3800+ nu 800mhz
pci express videokaart x800xt van at nu 9500 po ati
1 gig aan geheugen nu 512 geheugen
120 2x schijven nu 20 gig schijf
audigy 2 nu sounblaster live
draadlose muis en toetsenbord nu geen draadlozen
dvd en cd brander nu alleen een cd@brander

Als ik me nieuwe hardware binnen heb, zijn eindelijk die lag festijnen voorbij (verledentijd ole). En komt er een nieuwe kampoein bij vietnam en 1942 >:) (LOL watn een eigendunk heb ik he)

LOL niet gemerked dat dit een 3 jaar oude topic was

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2004 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een spel leuk vindt, en bepaalde mensen online irriteren zich aan je / zijn niet aardig tegen je, omdat je wat minder goed speelt, kun je je ook afvragen, of je wel met die lui wilt spelen. Natuurlijk kun je je spel verbeteren, daar is niets mis mee. Ikzelf heb een tijdje CS gespeeld, heel kort, daarna Team Fortress, vond ik al leuker. Maar de mensen die deze games spelen, vond ik gewoon niet echt toffe lui. Ikzelf speel Unreal Tournament, overal kom je zakkenwassers tegen, bij het ene spel nu eenmaal meer dan bij een ander spel. Je moet het zelf weten natuurlijk, ikzelf ga gewoon een server af als mensen irritant zijn, en het maakt niet uit of het tegen mij is of zo. Ik speel voor de lol, en er zullen best servers zijn die ook normale mensen hebben.

Ik zou zowieso aanraden de maps even te checken, dat is zowieso een vereiste wil je beter gaan spelen, map alyout kennis. Daarna kun je gewoon gaan oefenen met schieten. Waar je met dit soort games rekening moet houden, is bijvoorbeeld dat je niet zomaar je vuurknop in blijft drukken. Er zijn geen munitie plaatsen dacht ik, en ikzelf zet bij Rainbow 6 mijn gun altijd op 3 kogels per schot, dat is per gun verschillend en ik zou niet weten of de fire-rate bij CS ook ingesteld kan worden.

Daarnaast, probeer een beetje om je heen te kijken tijdens het spelen, plaatsen herkennen waar veel mensen vaak staan .... en ook achter je kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 22:28
verdomme man lees eens :D

[ Voor 84% gewijzigd door Schuey op 13-06-2004 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif
heb dit topic gereport, heeft volgensmij niet meer zoveel zin, het is ook al 2.5jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel goed dat er toch mensen zijn die de draad alsnog op proberen te pakken :)

Maar deze kick is wel heel erg oud + spammerig. Ik doe het topic dan ook dicht, maar het zou heel goed kunnen dat er een recenter topic is, mocht iemand er toch verder over willen praten :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.