Blaufoss (kraan) ervaringen gezocht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• mr_derk
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:49
Binnenkort willen wij onze badkamer renoveren. We neigen sterk naar inbouwkranen. Ik wil het liefst voor een degelijk merk gaan, omdat je er toch minder makkelijk bij kan. Ik ben zowel opzoek naar een regendouche als badmeubel kraan.

Ik ben bij X2o langs geweest. Ze werken met hun huismerk Blaufoss. De kwaliteit voelt degelijk aan, ook de garantie van 8 jaar klinkt interessant. Toch kan ik weinig review en/of ervaringen vinden. Ik hoor graag of er mensen zijn die ervaringen willen delen.

Alle reacties

• Linux gebruiker
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 12:54
Lekker wegblijven bij huismerken, ga voor de bekende namen met jaren ervaring, waarvan je er van op aan kunt dat je later onderdelen/support kunt krijgen. Heb jij enig idee hoe financieël gezond X2o is, zodat zij over 10 jaar nog bestaan?

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik zou lekker voor Hansgrohe gaan, die hebben eigen service teams die aan huis de kraan komen maken mocht je er problemen mee krijgen.

Zo een huismerk klinkt leuk maar grote kansd ar je na 5 jaar een vervanging krijgt ipv een reparatie en dat zit je met verschillende kranen of dat ze een deel van geld terug geven. Allebei geen wenselijke opties bij een badkamer.

• mr_derk
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:49
Brilsmurfffje schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 13:04:
Ik zou lekker voor Hansgrohe gaan, die hebben eigen service teams die aan huis de kraan komen maken mocht je er problemen mee krijgen.

Zo een huismerk klinkt leuk maar grote kansd ar je na 5 jaar een vervanging krijgt ipv een reparatie en dat zit je met verschillende kranen of dat ze een deel van geld terug geven. Allebei geen wenselijke opties bij een badkamer.
Hansgrohe staat ook op mijn lijstje, maar het design staat me erg tegen. Bedankt iig voor je input