80 pins ide kabel XL?

Pagina: 1
Acties:

• sjunnie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04 22:10

sjunnie

U mag ook Sjun zeggen

Topicstarter
Ik heb een Aopen full tower met 4 HD's, 2 vinden beneden in de kast een plaatsje, de andere 2 moeten helemaal bovenin de kast geplaatst worden.
probleem: de raid controller waar deze op moeten komen zit weer helemaal onder op het mobo > kabel te kort!
Zijn er extra lange (min. 80 cm.)80 pins ide kabels verkrijgbaar of zelf te fabriceren?
Of is zoiets niet handig vanwege evt. dataverlies / snelheidsverlies i.v.m. de lengte.
Ik heb al op verschillende sites gezocht maar nergens een antwoord hierop kunnen vinden.
Any1 ? :?

If you can judge a wise man by the color of his skin then mister you're a better man than I

• sjunnie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04 22:10

sjunnie

U mag ook Sjun zeggen

Topicstarter
Sjips, Nu heb ik dus wel gevonden op de site van maxtor dat zulke kabels max. 18 inches lang kunnen zijn. :(
Dan maar iets anders verzinnen.
Sorry voor de overbodige thread. :Z

If you can judge a wise man by the color of his skin then mister you're a better man than I

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:10
Kijk maar eens bij www.regenboog.net

Ide Rounded Cable 90 cm

Heb ik ook, en werkt prima hoor. :)

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Bij de OCShop hebben ze die ook