Vraag

• chetbaker1929
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23-08 10:51
Mijn vraag

Nieuwe woning en ik ga keuze maken voor provider. Het gaat mij even om het tv gedeelte, Ik ben geneigd om ziggo te kiezen met smart mini kost mij dat voor de televisie 100 euro per jaar ongeveer. Ik hoor verhalen over legale en semi legale iptv die 50 euro per jaar zou kosten en maandelijks opzegbaar is. Normaal ga ik altijd te werk vanuit betrouwbare reviews maar ik kom er niet goed uit , daarom doe ik hier een poging. Welke ip tv aanbieders zijn betrouwbaar, loont het om over te stappen naar IPtv, wat is het verschil tussen semi legale en legale aanbieders , hoe zit het met de kwaliteit van ip tv (vertraging bij live wedstrijden vind ik geen probleem, maar haperend beeld is een no go), hoe zit het met het aanbod van tv zenders op ip tv. Is er een eenmalige aanschf van een kastje of gaat het via je telefoon? Moet je telefoon dan aan bepaalde voorwaarden voldoen? Hoe connect je met iptv op een televisie? Kun je dan op meerdere televisie tegelijkertijd kijken?

Mocht dit topic al bestaan is een link naar een bestaand topic ook welkom,

groet Richard

[ Voor 10% gewijzigd door chetbaker1929 op 23-08-2026 10:41 ]

Alle reacties

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Er is geen legale of semi legale IPTV voor 50 euro per jaar. Zijn allen illegaal.

NLziet is de legale variant bijvoorbeeld.

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Semi-legaal bestaat niet en aan illegale mogelijkheden werken we hier op Tweakers niet mee. Daarom gaat dit topic dicht. De legale opties zijn vrij eenvoudig op te zoeken.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Dit topic is gesloten.