Toon posts:

Act-labs niet voor oktober...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik citeer :...Door communicatie storing tussen psxshop en actlabs zijn alle sturen en Gear shifters per 20 f container naar Nederland gegaan begin oktober komen er 150 stuks binnen in 1 klap is de wachtlijst weg en hebben we ze weer op voorraad Onze excuses voor vertraging De definitieve aan komst krijg ik snel uit canada onze excuses voor weer een vertraging ACTLABS heeft belooft ook nog even info op hun site te zetten....
Grrmmmmmmmm, en weer een paar weken uitstel. Ze mogen nu wel gaan uitkijken dat we straks in oktober onze bestelling cancellen en de nieuwe Thrustmaster maar gaan aanschaffen.
En een spellingscursus voor Ivo of diegene die bovenstaand stukje heeft getypt zou ook geen kwaad kunnen.

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Gelukkig is de hele klucht (want dat is het inmiddels wel) dan ook in 1x voorbij.

Heusinkveld Engineering

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op vrijdag 21 september 2001 23:50 schreef Kruimeltje het volgende:
Ik citeer :...Door communicatie storing tussen psxshop en actlabs zijn alle sturen en Gear shifters per 20 f container naar Nederland gegaan begin oktober komen er 150 stuks binnen in 1 klap is de wachtlijst weg en hebben we ze weer op voorraad Onze excuses voor vertraging De definitieve aan komst krijg ik snel uit canada onze excuses voor weer een vertraging ACTLABS heeft belooft ook nog even info op hun site te zetten....
Grrmmmmmmmm, en weer een paar weken uitstel. Ze mogen nu wel gaan uitkijken dat we straks in oktober onze bestelling cancellen en de nieuwe Thrustmaster maar gaan aanschaffen.
En een spellingscursus voor Ivo of diegene die bovenstaand stukje heeft getypt zou ook geen kwaad kunnen.
Jemig, wat is dat voor bargoens, die gast zou een global IP ban moeten hebben ofzo |:( En de nieuwe TM? Hmmm ff zoeken, nog nix van gehoord...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
ach, voor wie zoals ik al wat langer wachten (2 maanden +) kunnen die 3 weken er ook nog wel bij...

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-02 20:09

Fisico

by Fabian

het schrijven van de mensen daar gaat net zo chaotisch als dat de zaak op zaterdag is.

valt me mee dat ze niet de term de RR onder de stuurtjes gebruiken doen ze anders altijd wel. Maar voor de personen die er eentje hebben besteld succes ermee, hoop dat ie beter is dan mijn eerste.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

no offense, maar die TM haalt het niet bij de act labs imo hoor :)

tuurlijk is wachten vervelend, maar je krijgt er ook wle wat voor natuurlijk :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:36

Smarron

The bend

Op woensdag 26 september 2001 11:41 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

no offense, maar die TM haalt het niet bij de act labs imo hoor :)

tuurlijk is wachten vervelend, maar je krijgt er ook wel wat voor natuurlijk :)
Dan wordt het volgende week precies 4 maanden :( dat ik al wacht op dat superstuurtje! Hoe lang moet ik me nog inhouden voordat ik inderdaad over ga stappen op een ander merk ?!!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
in iedergeval tot je je ACT hebt :)

ff kijken 5 juli, dus volgende week 3 maanden..
Pagina: 1