Als ik met Red Alert 2 een missie begin, dat zijn meteen AL mijn units kapot?
Waar slaat dit nou op???
Had ik ook op een me netwerk, maar dan na 5 minuten, wel illegale versie. Opzich wel slimme manier op copy-en tegen te gaan, aangezien je het niet 1-2-3 kan teste of ie goed gebrand is 
2000ste post
2000ste post
ik had dat via netwerk bij red alert 1...
als je dat spel graag wilt netwerken thuis hoef je toch geen 2e exemplaar aan te schaffen lijkt mij....
als je dat spel graag wilt netwerken thuis hoef je toch geen 2e exemplaar aan te schaffen lijkt mij....
ik heb ook een gebrande versie.. 
en heb hier dus geen last van
dus....:?
misschien moet je op een andere manier dat cd'tje fikken?
en heb hier dus geen last van
dus....:?
misschien moet je op een andere manier dat cd'tje fikken?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Kep maar 1 woord hiervoor, MWUAHAHAHAHA
MZZLS,
VC
MZZLS,
VC
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Het gebeurt ook als je de geïnstalleerde versie hebt verplaatst. En er is ook een patch voor. Maar die kun je alleen downloaden als je de originele versie hebt.
opnieuw installeren wilt wel is helpen !! Een vriend van mij had het ook is. ( legale versie )
Hij had zijn C schijf geformatteerd en RA2 stond op zijn D schijf die hij niet geformat had.
Toen hij weer win erop gezet had ging het spel telkens kaboem elke keer als ie wou spelen. Duzz had ie het opnieuw geinstalleerd en toen was het weer goed
Hij had zijn C schijf geformatteerd en RA2 stond op zijn D schijf die hij niet geformat had.
Toen hij weer win erop gezet had ging het spel telkens kaboem elke keer als ie wou spelen. Duzz had ie het opnieuw geinstalleerd en toen was het weer goed
dikzak
jammer net me originele cd kwijt geraakt
Hehe, mijn broer had dat ook, met een kopie van mijn illigale CD. Ik had nergens last van
.
BTW, weet iemand hoe je dat irritante filmpje kan skippen aan het begin als je het spel voor het eerst opstart ?
BTW, weet iemand hoe je dat irritante filmpje kan skippen aan het begin als je het spel voor het eerst opstart ?
je zou ook de faq kunnen lezen op http://www.westwood.com
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
niet je MOET hem zien. das errug vervelnd maarjaOp zaterdag 22 september 2001 15:11 schreef -polle- het volgende:
Hehe, mijn broer had dat ook, met een kopie van mijn illigale CD. Ik had nergens last van.
dikzak
moet je in je ra2.ini "firstrun" oid op 0 zettenOp zaterdag 22 september 2001 15:11 schreef -polle- het volgende:
Hehe, mijn broer had dat ook, met een kopie van mijn illigale CD. Ik had nergens last van.
Stiekum CD'tjes kopieeren hè? BAM!!!! Dat straft Westwood af met een nuke

You only live once, so live to the max's
Pagina: 1