Hallo, net m'n K7S5A met TB1,4Ghz in mekaar geknutselt. Het werkt allemaal prima, maar als ik m'n hd's bench onde Sandra dan geeft ie voor een IBM 20GB 7200rpm ATA66 een score van 4373 en voor een nieuwe IBM 60GXP 40GB 7200rpm ATA100 een score van 4381 terwijl dit vele malen hoger zou moeten liggen... De schijven hangen master slave op primary IDE, de 40GB is master, de 20GB slave. Ik gebruik WinXP final... Moet ik nog drivers installeren die dit oplossen ofzo??
Verwijderd
je hebt natuurlijk niet even de moeite genomen om de ide driver te installeren van de cd af ? of je agp driver ??? dat moet natuurlijk wel even he anders draait alles pio mode 4 ....
Verwijderd
Heb toevallig vandaag hetzelfde inelkaar geknutseld.(met TB 1.0 GHz) Ook mijn IDE drives zijn tráág 
Wel de SiS iDe drivers geïnstalled trouwens. Vond het al zo gek.
Wie heeft een tip ?
Wie heeft een tip ?
Het is idd zo simpel...Op zaterdag 22 september 2001 00:45 schreef Comello het volgende:
Heb toevallig vandaag hetzelfde inelkaar geknutseld.(met TB 1.0 GHz) Ook mijn IDE drives zijn tráág
Wie heeft een tip ?
Waarschijnlijk i.d.d. die drivers. Die heb ik ook geinstalleerd, meteen toen ik 'm in elkaar zette, en ik ben nog nooit zo blij geweest met een Seagate (Barracuda IV)
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
Jaja Dennis, en VET relaxed ook...Op zaterdag 22 september 2001 14:29 schreef ReaLX het volgende:
hmm, het draait dus toch?
Pagina: 1