• Joab9000
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 22:06
Ik kwam zonet een gsm-provider tegen die ik nog niet ken, namelijk Undo. Ze willen een duurzaam alternatief aanbieden voor gsm-abonnementen.

Heeft iemand hier ervaring mee?

• Pilovali
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:13
Ik heb het nooit eerder gehoord, maar is wel interessant. Mogelijkheid om je ongebruikte data/min/sms overdragen naar de volgende maand. Lijkt me wel ideaal.

• Joab9000
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 22:06
Ik ben deze week overgestapt van Hey naar Undo. Heb wel anderhalve dag zonder bereikbaarheid gezeten, maar dat lag aan Hey, die hadden mijn nummer afgesloten voor ze het vrijgegeven hadden... Ik heb zowel de klantendienst van Hey en Undo hiervoor gecontacteerd, en bij Undo kreeg ik na 30 min al antwoord, bij Hey nog steeds niks na een paar dagen. Dus dan zijn alvast al goede punten voor Undo.

• Pilovali
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:13
Joab9000 schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 08:58:
Ik ben deze week overgestapt van Hey naar Undo. Heb wel anderhalve dag zonder bereikbaarheid gezeten, maar dat lag aan Hey, die hadden mijn nummer afgesloten voor ze het vrijgegeven hadden... Ik heb zowel de klantendienst van Hey en Undo hiervoor gecontacteerd, en bij Undo kreeg ik na 30 min al antwoord, bij Hey nog steeds niks na een paar dagen. Dus dan zijn alvast al goede punten voor Undo.
Nieuwe provider met weinig klanten heeft veel tijd voor klanten. Maar dat is wel beter.

Helaas ben ik geen Belg, dus kan ik hier geen gebruik van maken. Maar zoiets zou ideaal zijn voor m'n ouders die meestal weinig doen en af en toe op vakantie flink data verstoken.