Beste Allen,
Omdat ik overstap naar een WTW-installatie, heb ik alle ventilatieroosters verwijderd, nu heb ik repen openingen die ik dicht moet maken. Het belangrijkste is dat het geluidsdicht is, alleen is het te krap om steenwol in te proppen, van de buitenkant mag ik geen zichtbare modificaties aanbrengen.
Ik zit te denken om aan de buitenkant gesloten-cellig PE-rugvullingskoord of een smalle strook compriband in de sleuven te vullen. Vanuit de binnenkant reparatiemortel erin, niet helemaal naar buiten en als het uitgehard is rondom kitten met laag akoestische kit.
Ik vraag me af of dit een juiste werkwijze is en wat jullie advies hier zou zijn. Het hoeft niet supermooi omdat er voorzetwanden komen.
Omdat ik overstap naar een WTW-installatie, heb ik alle ventilatieroosters verwijderd, nu heb ik repen openingen die ik dicht moet maken. Het belangrijkste is dat het geluidsdicht is, alleen is het te krap om steenwol in te proppen, van de buitenkant mag ik geen zichtbare modificaties aanbrengen.
![]() | ![]() | ![]() |
Ik vraag me af of dit een juiste werkwijze is en wat jullie advies hier zou zijn. Het hoeft niet supermooi omdat er voorzetwanden komen.
:strip_exif()/f/image/h9kijPNMidXfwDrtVfPSb8P1.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/WHO7FUT01gAGoGk1v0zYabba.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/i4FWEPtXuCqa0xsxVwQlk1zD.jpg?f=fotoalbum_tile)