Vervallen advertentties verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views

• Misterxbee
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:18
Hallo,

Is het mogelijk om advertenties de je hebt gemarkeerd als vervallen te laten verwijderen?

Nu heb ik een tal van advertenties staan die ik niet kan weghalen

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:05

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Helaas kunnen we advertenties niet daadwerkelijk verwijderen. Aan advertenties kunnen bijvoorbeeld beoordelingen en andere relevante gegevens gekoppeld zijn die we willen behouden.

Daarnaast bewaren we advertenties voor eventueel onderzoek bij geschillen of bij verdachte activiteiten. Ook speelt transparantie een rol: wanneer we advertenties daadwerkelijk verwijderen, zou in het overzicht bijvoorbeeld kunnen komen te staan dat een gebruiker 0 advertenties heeft geplaatst. Dat kan bij sommige gebruikers vragen oproepen over de betrouwbaarheid van het account.

Daarom kiezen we ervoor advertenties niet echt te verwijderen, maar ze waar nodig niet langer actief of zichtbaar te maken.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:13
Misterxbee schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 17:50:
Hallo,

Is het mogelijk om advertenties de je hebt gemarkeerd als vervallen te laten verwijderen?

Nu heb ik een tal van advertenties staan die ik niet kan weghalen
Volgende keer na verkoop de advertentie aanpassen en leeghalen, met alleen "Verkocht" typen.

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a Teapot”

absrnd schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 18:48:
[...]

Volgende keer na verkoop de advertentie aanpassen en leeghalen, met alleen "Verkocht" typen.
Het lijkt me niet de bedoeling dat men dat gaat doen en ik vermoed dat de V&A crew dat ongedaan maakt...

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

• Misterxbee
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:18
Helemaag goed geen probleem mag er een slotje op

Dit topic is gesloten.