[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Ik weet niet over welke mogelijke Tweakers App je het hebt maar dit lijkt mij meer iets voor onze ontwikkelaars dan de redactie. Ik verplaats het topic even.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Op de site (misschien alleen frontpage?) kreeg ik vanmiddag de vraag om een enquête in te vullen over een potentiële app (breder gezien over mobiel gebruik van de redactionele content van T.net). Ik denk dat @player-x die ook kreeg en daaraan refereert.Bor schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 17:55:
Ik weet niet over welke mogelijke Tweakers App je het hebt maar dit lijkt mij meer iets voor onze ontwikkelaars dan de redactie. Ik verplaats het topic even.
Lijkt mij persoonlijk toch meer iets voor de redactie om over na te denken, of ze dit willen, want ik denk niet dat de dev's hier op eigen houtje iets mee gaan doen.Bor schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 17:55:
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
* Misha meldt zich aan als alfa/beta tester 👀
Redactie zal inderdaad desgevraagd vast input willen leveren over de wenselijkheid en mate waarin het aan hen kant kan worden gebruikt. Neemt niet weg dat de mensen die nadenken en beslissingen nemen over features eerder hier zittenplayer-x schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 06:56:
[...]
Lijkt mij persoonlijk toch meer iets voor de redactie om over na te denken, of ze dit willen, want ik denk niet dat de dev's hier op eigen houtje iets mee gaan doen.
Daar dan wel even goed letten op de privacy van de user: alleen na toestemming, en de (locatie)gegevens niet voor andere redenen gebruiken.player-x schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 17:41:
Zou de mogelijke Tweakers App een extra functies kunnen krijgen, om dekking, signaal sterkte en snelheid te meten, van de providers?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1