Vraag

• RoestigPetertje
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 17:01
Ik zoek een mooie oled tv 55 inch voor een leuke prijs van onder de 900 euro. Ik heb zelf meerdere mooie modellen gevonden maar kan niet de keuze maken tussen deze modellen. Iemand die goed advies kan geven hierover en welke je zou aanrader uit bijv ervaring.

Ik heb de volgende modellen gevonden:
  • Samsung S85F 55” — €750
  • Philips 55OLED769/12 — €799
  • Philips 55OLED760/12 — €829
  • Samsung S90F 55” — €879
  • LG Oled 55C46LA - €844
  • LG Oled 55B56LA - €719
De LG modellen heb ik weggelaten in vergelijking met de Samsung S85 en S90. Ik begreep dat je nu 5 jaar garantie kan krijgen namelijk bij Samsung. Waardoor de voorkeur ligt bij Samsung nu voor mij ipv LG. Tenzij iemand mij kan overtuigen alsnog voor de LG te gaan. Echter heb ik daar nog geen goede prijs deal voor gevonden onder 900 behalve voor de B5 serie of de C4.

Graag hoor ik jullie mening, adviezen en ideeën of suggesties!

Alle reacties

• RoestigPetertje
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 17:01
Betreft Ambilight, vind ik het een leuke bijkomstigheid. Maar geen must.

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19:01
In Nederland geniet de consument een langere garantieperiode dan de vaak geadverteerde twee jaar.

Als de vijf jaar fabrieksgarantie jou een goed of beter gevoel geeft dan is de S90F de beste keuze.

Alle genoemde modellen maken gebruik van een LG WOLED paneel, de S85F, OLED76 en B5 zitten in hetzelfde segment, terwijl de S90F en C4 een klasse hoger zijn met betere aansturing/ processing en hoger helderheid/ meer HDR impact.