~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Dan spreek ik even voor de redactie, maar volgens mijn zijn er geen 'oude' versies. Volgens mij is het allemaal dezelfde pagina waarnaar gelinkt wordt, met gewoon een update van de pagina.
Dus geen 'vorige' versies.
Edit:
I stand corrected.
Dus geen 'vorige' versies.
Edit:
I stand corrected.
[ Voor 10% gewijzigd door JelleDJs op 18-08-2026 14:32 . Reden: Gecorrigeerd. ]
Jawel, BBG's zijn 'gewoon' een speciale weergave van reviews, die je dus kunt vinden via https://tweakers.net/reviews/zoeken/#filter:q1bKLEnNDaksSC1Wsoo2MjON1VHKL0pJLXLLTM1JUbJSKsnMTVWqBQA. Afhankelijk van de grootte van de wijziging en hoe het net even uitkomt wordt de BBG bijgewerkt of volledig vernieuwd.
Best Buy Guide: Beste oledmonitoren is bijvoorbeeld recent vernieuwd en daar kun je dus meerdere versies van vinden, behalve de laatste bijvoorbeeld ook review: Beste oledmonitoren, review: Beste oledmonitoren en review: Beste oledmonitoren.
Best Buy Guide: Beste oledmonitoren is bijvoorbeeld recent vernieuwd en daar kun je dus meerdere versies van vinden, behalve de laatste bijvoorbeeld ook review: Beste oledmonitoren, review: Beste oledmonitoren en review: Beste oledmonitoren.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.