LEGO-liefhebbers gezocht om mijn Android-app te testen

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views

• Tessan_nl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17-08 13:51
Beste Tweakers,

Ik ben al jarenlang een grote LEGO-fan en heb inmiddels een behoorlijke verzameling sets uit de jaren 90 en 2000. Vooral de klassieke LEGO-sets uit die tijd, zoals Town/City, Pirates en andere System-sets, hebben mijn interesse.

Bij het opnieuw bouwen van mijn oude sets liep ik echter regelmatig tegen hetzelfde probleem aan: er ontbraken altijd wel een paar onderdelen. 😅

Ik begon daarom bij te houden welke onderdelen ik miste. Bij oudere LEGO-sets is dat alleen best een omslachtig proces. In de bouwinstructies staat vaak geen overzicht van alle onderdelen, waardoor je zelf het juiste onderdeelnummer én de juiste kleur moet opzoeken. Vervolgens schreef ik alles op lijstjes... die ik natuurlijk ook regelmatig weer kwijtraakte. 😂

Daarom besloot ik het mezelf wat makkelijker te maken en ben ik een Android-app gaan ontwikkelen voor LEGO-verzamelaars.

Het idee is een beetje gebaseerd op Pinterest: je kunt je LEGO-sets bijhouden en verschillende borden maken waaraan je sets kunt toevoegen. Zo kun je bijvoorbeeld een bord maken voor je verzameling uit de jaren 90, je Pirates-sets, sets die je nog wilt bouwen of sets waarvan je onderdelen mist.

De app is inmiddels zover dat ik hem graag door andere LEGO-liefhebbers wil laten proberen. Ik ben daarom op zoek naar mensen die de app eens willen testen en mij vooral willen vertellen:
knip

Alvast bedankt voor het testen en jullie feedback! 🧱

En natuurlijk: veel bouwplezier!

[ Voor 14% gewijzigd door Outerspace op 17-08-2026 13:48 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:11

Outerspace

Admin General Chat
Dit is gewoon reclame maken, ongeacht hoe een grote fan je bent van Lego :)

Wauw, een sig!

Dit topic is gesloten.