4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Ik was altijd tevreden over divX3d, ofzo. Tot ik ooirt hoorde dat versie 4 beter was. Sinds dien is divX4.xx een van de "dingen" die meedingt naar "downgrade" award op mijn computer......
Luxx
Luxx
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
Ja bij mij heeft het er niet lang op gestaan. Het is gewoon echt bagger kwaliteit.
Versie 4.01 werkt uitstekend (stabiel en goede beeldkwaliteit). Als iemand het 'bagger' vind dan doet hij/zij toch echt iets verkeerd...
Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.
Beeldkwaliteit is maybe wel goed maar stabiel is het zekers niet.Op zaterdag 22 september 2001 21:24 schreef fv het volgende:
Versie 4.01 werkt uitstekend (stabiel en goede beeldkwaliteit). Als iemand het 'bagger' vind dan doet hij/zij toch echt iets verkeerd...
Terug naar 3.x en het kristal studio combi pakket dan maar.
Met DivX 4 kan ik sommige films ineens niet meer goed afspelen. Blokjes in beeld of heel schokkerig.
DivX 3.11 gebruiken en het werkt weer...
DivX 3.11 gebruiken en het werkt weer...
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Ik heb geen probs
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Ik kan alleen maar zeggen dat ik nog nooit problemen heb gehad met 4.01 en al menig DVD'tje of DV-AVI file (vanuit Adobe Premiere 6.0) heb geconverteerd.Op zaterdag 22 september 2001 21:29 schreef deff het volgende:
[..]
Beeldkwaliteit is maybe wel goed maar stabiel is het zekers niet.
Terug naar 3.x en het kristal studio combi pakket dan maar.
Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.
ik ook nietOp zaterdag 22 september 2001 21:32 schreef -hfl-xenon het volgende:
Ik heb geen probs
Ik heb hier ook geen probs. Niet op me TB1,4g en niet op me p3450! Het heeft alleen in het begin ff dat die te snel afspeeld, en dat is dan ook alles.
| I've got permission to color outside the lines |
DivX 4.01 draait hier erg goed. Stabiel én lekker snel. Zowel onder W98SE (gebruik ik eigenlijk alleen voor games) en onder Windows 2000...
hier ook totaal geen problemen
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Pagina: 1