Toon posts:

Is dit wel zo handig????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
TJa een p2 300
wil ik wel ff flink overklokken op een bx mobo (asus p2b)
met een voltage mod! >:) toch maar pin b21 aftape? en ja is mijn (toekomstige)koeling dan wel oke (koperheatsink met 2 keer delta/alpha 60mm fans) genoeg??? :?
graag advies nodig :)
Ik heb de seach gebruik en heel wat wijzer geworden. maar toch ook nog deze vraag HEEFT dit nut (kijk ik wil gewoon proberen om ervaringen breder te maken nut en hogere scores heb ik niet nodig) ZO dat windows niet de heletijd gaat bagger :( met een 80fsb bus enz enz :D
thnx anyway!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:56
Probeer het gewoon...

• Access
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 19:54
idd, naar mijn weten kan je het alleen maar te weten komen door het zelf te proberen. wij weten toch ook niet tot hoever je cpu kan gaan ?

Phreak: Ik moet het gewoon ff zeggen, KEWL icoon heb je :)

• mr_niceguy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-06 11:15
Op vrijdag 21 september 2001 22:26 schreef Mr.Vanz het volgende:
TJa een p2 300
wil ik wel ff flink overklokken op een bx mobo (asus p2b)
met een voltage mod! >:) toch maar pin b21 aftape? en ja is mijn (toekomstige)koeling dan wel oke (koperheatsink met 2 keer delta/alpha 60mm fans) genoeg??? :?
graag advies nodig :)
Ik heb de seach gebruik en heel wat wijzer geworden. maar toch ook nog deze vraag HEEFT dit nut (kijk ik wil gewoon proberen om ervaringen breder te maken nut en hogere scores heb ik niet nodig) ZO dat windows niet de heletijd gaat bagger :( met een 80fsb bus enz enz :D
thnx anyway!
Ja dat is handig want je bent toch een ECHTE tweaker ? ;)

ik zou het gewoon proberen...

Verwijderd

Topicstarter
mme goedemmorge ben ik weer
Nou dan doe ik het maar toch. Ik laat jullie alles zien hoe ik mijn case ga modde in het weekend en de andere weken
en die boel laat koelen
maar nog en vraag Ik heb hierro een dell staan atx dan past dat bord er ook wel in toch?? :)

verder bedankt jongens jullie hebben me vertrouwen gewonnen >:)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:56
Op zaterdag 22 september 2001 09:05 schreef Mr.Vanz het volgende:
maar nog en vraag Ik heb hierro een dell staan atx dan past dat bord er ook wel in toch?? :)
Yup.
Op vrijdag 21 september 2001 23:12 schreef Access het volgende:
Phreak: Ik moet het gewoon ff zeggen, KEWL icoon heb je :)
*D Thanks :)

Verwijderd

Topicstarter
Trouwems Preak
Check ff min site naar mijn coolblok (FULL COPPER)
onder pcshit
IK heb 2 keer een 60mm*60mm*20MM fanz nodig op deze koelblok
wat voor fans raad je me aan delta/alpha ystech (wil wel onder 60 piek blijven)
verder voor de rest thnxz

o ja geef ff een paar url wil je over dei fans

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:13

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

zorg dat de heatsink goed contact maakt, gebruik AS ofzo aansluiten en gewoon stukkie voor stukkie die multiplier omhoog :)

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 09:51 schreef AtomicShockwave het volgende:
zorg dat de heatsink goed contact maakt, gebruik AS ofzo aansluiten en gewoon stukkie voor stukkie die multiplier omhoog :)
Die is gelocked :)

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:13

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Op zaterdag 22 september 2001 09:54 schreef Vo0 het volgende:

[..]

Die is gelocked :)
betonschaar halen, slot doorknippen :D

Verwijderd

Topicstarter
niets gelocked

heb een protype p2 300 liggen met een standaard 80fsb bus >:)
vond in he begin ook raar maar toch naar verschillende test kwam dat er uit
ik heb ook op de intel zite gekeken en de support gemeelt en die zijden dat ik eeen van 980 prototypes had ik heb ook mijn pro typenummer doorgegven en het klopte allemaal. echt super vaag maar wel cool!! :) en hij is niet gelock want heb hem nu op 360 lopen en de fsb zelfde gelaten hoe dat komt weet net maar hij doet het gewoon |:)

PS WIE WEEt waar je in groningen DELTA COoLERS KAN KOPEN>>> norrod heeft ze niet (toch??, trouwens scheit winkel) dynabyte zijn mieren neukers waar dan??? ken je een winkel?? graag adres!

Verwijderd

Die heatsink ziet er wel bruut iig voor een Pentium 300, waar heb je dat ding vandaan??

Verwijderd

Topicstarter
JAAAA >:)
ik heb ff op de legerdump staan kijken bij ons in de buurt hij komt uit een oude RADIO transmiter nee geintje !:)
Hij standaard op de pro toen mijn vader zijn dell kocht en ik heb hem er afgesloopt en op mijn eige neer gezet. toen ik heb er afsloopte heb ik dat ding gewogen de inhoud berekent en in de geweldige BINAs natuurkunde boek gekeken wat kopermassa was en bingo ik had beet FULL COPPER en koelt echt super!
O ja ik heb een nieuwe pic gemaakt met mijn koeler er op over 30 min online tezien! >:)

Waar je die dingen kan kopen weet ik niet maak er zelf een!! echt tweaker moet dat wel lukken denkik . Ik ben nu met eigen ram copper plaatjes aan maken voor g kracht :)

Verwijderd

Topicstarter
heeft nou echt zin op 2 keer een delta fans (Delta AFB-60HP 37cub lucht verplaatsing) op die heatsink de zetten om de boel te koelen als ik ga ocen>>??? kosten me namelijk wel 100 piek 2 stuks plus sturen

heatsink> www.geocities.com/mauricevog en dan naar pchit)
Pagina: 1