Mijn vraag:
Ondanks dat het nieuwe appartement van Punkrocker Junior nog geen 35 jaar oud is zitten er nog stoppen in de meterkast.
:strip_exif()/f/image/4fGhXff83xIE9FmxvqFoUws3.jpg?f=fotoalbum_large)
Kan ik deze stoppen door Schroefautomaat zekeringen vervangen of gaat dat niet passen? Of zijn er andere bezwaren of onmogelijkheden?
(even random voorbeelden van Bol gelinkt. Er zijn vast betere adressen om ze te kopen)
Relevante software en hardware die ik gebruik:
duck.ai
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Duck en andere zoekmachines geven vage antwoorden en vragen... "Schroef je de stoppen erin?"
Nee, ik stop die stop erin en schroef de "deksel" dicht... Maar dat snappen ze niet.
Waar doe ik verstandig aan?
(ja, ombouwen maar daar spaart hij nog wel even voor.)
Ondanks dat het nieuwe appartement van Punkrocker Junior nog geen 35 jaar oud is zitten er nog stoppen in de meterkast.
:strip_exif()/f/image/4fGhXff83xIE9FmxvqFoUws3.jpg?f=fotoalbum_large)
Kan ik deze stoppen door Schroefautomaat zekeringen vervangen of gaat dat niet passen? Of zijn er andere bezwaren of onmogelijkheden?
(even random voorbeelden van Bol gelinkt. Er zijn vast betere adressen om ze te kopen)
Relevante software en hardware die ik gebruik:
duck.ai
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Duck en andere zoekmachines geven vage antwoorden en vragen... "Schroef je de stoppen erin?"
Nee, ik stop die stop erin en schroef de "deksel" dicht... Maar dat snappen ze niet.
Waar doe ik verstandig aan?
(ja, ombouwen maar daar spaart hij nog wel even voor.)
"What do you get if you multiply six by nine..."
:strip_exif()/f/image/4dSG1aT6Q7WhXXxGmFGWNAq7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bxkQ7MHz40GiJY4MwkUi2gom.jpg?f=fotoalbum_large)