Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Verbetering voor mijn huidige pc. Ik game vooral en speel op qhd schermen en soms op een 4K televisie voor flight simulator.
Welke componeren kan ik vervangen om een verbeterde prestatie te krijgen, gpu lijkt logisch of kan ik beter wachten op een volgende generatie?
En wat moet ik met m’n voeding en ram?
Expo instellingen via bios werken niet, dan loopt t huidige systeem continue vast na 15 minuten totaal zwart scherm en gaat de pc pas na 10 minuten weer aan
Wat is je budget?
Afhankelijk van de bang for Buck €1000 maar als t echt veel scheelt kan daar nog €500, bij
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zolderkamer, game hok. Af en toe met simulator gadgets aangesloten.
Ik zoek een?
Verbetering voor mijn huidige pc. Ik game vooral en speel op qhd schermen en soms op een 4K televisie voor flight simulator.
Welke componeren kan ik vervangen om een verbeterde prestatie te krijgen, gpu lijkt logisch of kan ik beter wachten op een volgende generatie?
En wat moet ik met m’n voeding en ram?
Expo instellingen via bios werken niet, dan loopt t huidige systeem continue vast na 15 minuten totaal zwart scherm en gaat de pc pas na 10 minuten weer aan
Wat is je budget?
Afhankelijk van de bang for Buck €1000 maar als t echt veel scheelt kan daar nog €500, bij
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zolderkamer, game hok. Af en toe met simulator gadgets aangesloten.
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700 Tray | € 167,86 | € 167,86 |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 7800 XT 16GB GDDR6 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master Silencio 650 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo REV. 5 | € 23,90 | € 23,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 459,- | € 459,- |
| 1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF A3 Gold 650W - TT Premium Edition | € 91,46 | € 91,46 |
| 1 | Interne ssd's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 245,- | € 245,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.126,22 | ||