Advies nodig voor tweede monitor

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Dylanleetje
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 20:26
Ik zoek een?
Nieuwe monitor! Graag een OLED paneel met 1440p resolutie. Maar er zijn tegenwoordig zoveel verschillende type, dat ik gewoon niet meer weet welke OLED beter is. Dus heb ik jullie hulp nodig.

Ik wou een 4k scherm maar omdat videokaarten die 4k kunnen gamen erg duur zijn blijf ik maar gewoon bij 1440p

Wat is je budget?
Ik zou graag een hoge kwaliteit monitor willen dus als het extra geld kost en het het waard is wil ik best bij leggen. Ik zat te denken aan zo'n 500 euro.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben fan van asus en dan met name de ROG serie. Maar als jullie betere opties hebben sta ik daarvoor open!

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zou dus een 2e monitor willen en dat word dan mijn hoofd monitor. Ik multitask wel vaak vooral voor school ook en ik hou ervan om lekker te gamen dus daarom leek mij nu OLEDS beter worden en goedkoper het juiste moment om nu een OLED te halen.

Ik hoop dat dit duidelijk genoeg is! :D

Alle reacties

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:20
Ik gebruik zelf uitvoering: Gigabyte MO27Q28G Zwart welke het laatste generatie tandem WOLED paneel heeft, ik ben er heel erg tevreden mee.

Normaal zou ik aanraden om een kijkje bij rtings.com te nemen omdat zij altijd zeer goede monitor reviews hebben. Helaas ze zijn volledig overgestapt op een abonnement dus kan je de reviews niet meer geheel zien zonder te betalen :'(

Gelukkig hebben we altijd nog de BBG Best Buy Guide: Beste oledmonitoren, niet perfect maar kan je wellicht wel een heel eind op weg helpen :)

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ja, dit is wel een beetje een gevalletje wat heb je zelf al gevonden. De BBG is nou ook weer niet zo moeilijk te vinden.