Toon posts:

Wat is nou een goede kast?

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand een goede tip voor een kast + goede voeding voor een Thunderbird 1,4 Ghz systeem?? (Wel betaalbaar :) )
Thnx *D

• Joppe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-01 15:35
tsja, das natuurlijk iets heel persoonlijks, 't ligt er natuurlijk aan wat je wilt, opzich zijn de A-Open kasten goede allrounders voor een aardige prijs, wil je iets meer kun je denken aan kasten van Antec & Addtronics

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

http://www.tweakshop.nl/n/prod/chieftec/ta-10-w.htm :)
heb ik ook :)
je zet er alleen niet bij hoeveel hij mag kosten :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
een kast gaat bij mij meestal enkele systemen mee ... als je het zo bekijkt; wat is dan betaalbaar?

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Verwijderd

Ik vind zelf de Antec/Chieftec kasten erg plezierig, heb zelf de dx-01-bd en deze is zeeeeeeer relaxed :9~

edit:
Kost trouwens 230 gulden bij tweakshop
Nog even een paar redenen om een Antec/Chieftec kast te kopen:
Zien er zeer strak uit, standaard plek voor vier 80mm fans, nergens geen scherpe randen, perfecte indeling, ipv de schijven helemaal boven in de kast te stoppen zoals bij de Aopen kasten kun je ze hier onderin stoppen zodat je geen gezeik met te korte IDE kabels krijgt.
Ook kun je je schijven lekker koel houden door de 80mm fan holders(moet je er wel fans in stoppen :)) in de drive bays.

• freebee666
  • Laatst online: 20-10-2024

freebee666

Ribbit

Wil je perse een merkkast of is een noname ook goed ?
Ik heb volgens mij gewoon een noname bigtower, 6x 5 1/4, 3x 3 1/2, genoeg ruimte van binnen teminste.
Zie hier mijn case... http://members.chello.nl/y.zlatev/img/amdk6-2450mhz.jpg
:)

Powered by ProBNC

Verwijderd

Op m'n werk deden we ook noname kasten omdat mensen een 'goede' kast maar overbodige luxe vonden, nu doen we uitsluitend Aopen simpelweg omdat de goedkope kastjes niet lekker werktte, ik haalde altijd m'n handen open en ook is de indeling vaak slecht.
Het enige nadeel aan Aopen vind ik de tweede drivebay die helemaal bovenin zit ipv onder.

• freebee666
  • Laatst online: 20-10-2024

freebee666

Ribbit

Op zaterdag 22 september 2001 00:49 schreef Roefoes het volgende:
Op m'n werk deden we ook noname kasten omdat mensen een 'goede' kast maar overbodige luxe vonden, nu doen we uitsluitend Aopen simpelweg omdat de goedkope kastjes niet lekker werktte, ik haalde altijd m'n handen open en ook is de indeling vaak slecht.
Het enige nadeel aan Aopen vind ik de tweede drivebay die helemaal bovenin zit ipv onder.
Als ik mn digicam heb zal ik weleens pics maken van de binnekant van mn case. Ik vind het fijn werken, 1 nadeel, de doorgang naar boven voor de kabel is iets te klein, maar dat zagen we gewoon een stukkie groter >:)
Neuh, haal me nooit open aan mn case :)