Toon posts:

Realmagic hollywood asynchroon geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,
heb een 1,2 ghz met meer dan een halve gig geheugen en met o.a. realmagic hollywood plus mpegkaart. Deze geeft prima beeld op mijn tv en monitor, maar het geluid loopt vrijwel altijd asynchroon (maar een fractie, maar IK merk het). Heb de nieuwste drivers, etc. niets helpt. Dacht dat het aan mijn dvd speler zou kunnen liggen (is een 5x SCSI speler), maar na een test met powerdvd blijkt dat softwarematig het geluid wel prima synchroon loopt... beetje zonde van de kaart en mijn digitale surround set lijkt me. Heeft iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen? Je kunt maar weinig instellen aan zo'n kaart, maar misschien dat er compatibiliteitsproblemen bekend zijn. Ik draai trouwens nog windows 2000, ga het dit weekend nog eens met XP proberen. graag uw aller reacties! }:O

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
ik heb zelf ook zo'n kaart, maar ik heb het probleem alleen als ik een MPEG-1 bestand afdraai die een bepaalde bitrate heeft. Dus ik weet niet of je problemen heb met DVD of MPEG-1... mocht het DVD probleem zijn dan weet ik het niet....

ik hoop dat je hier wat aan hebt ;)

Xbox360 gamerprofile

• superbikkel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-05 09:49
Helaas heb ik ook het probleem, en ook geen oplossing.

Het is idd erg irritant, het staat heel stom als ze praten ofzo, net of het nagesynchroniseers is.

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 14:02

afterburn

No more...

Is een bekend probleem bij realmagic onder w2k, en ze beloven al meer dan anderhalf jaar een oplossing hiervoor, maar tot op heden nada.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Verwijderd

Ach, altijd beter dan die drivers van Creative voor precies dezelfde kaart... die zijn gewoon nog steeds in beta fase voor win2k. Dus ik heb nu de drivers van Realmagic en het programma van Creative erop staan. Werkt perfect!!! Als iemand meer wil weten moeten ze me maar even mailen!!!

Bij mij zit er trouwens geen asynchroniteit tussen geluid en beeld...

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

HA-> AV

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal bedankt voor jullie reacties, ik heb bij realmagic het probleem gemeld en wacht nog op een reactie... Verder draai ik nu XP, lijkt prima te werken maar heb nog niet veel kunnen testen, ga binnenkort maar ff een stapeltje dvd's huren & een krat beugels kopen(als de vriendin een avondje stappen is ofzo)... 8-)

Ik laat weten als er nog problemen zijn

bye
Pagina: 1