Vraag

• rickb23
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 14:26
Ik zoek een?

Een 48-50 inch tv

Wat is je budget?
1600 max

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ....

Heel veel sport kijken zoals voetbal en tennis en zeker de helft gaming op een ps5

Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung 48 inch s90h en s95h, LG 48 inch c6 oled, sony bravia 7 ii 50 inch.

Welke vragen heb je hier nog over?

Ik en mijn zoon zijn wat aan het rondkijken voor een nieuwe tv voor hem maar we komen er niet helemaal uit. Misschien omdat we beide teveel op internet hebben gekeken naar reviews enz

Maar zoon heeft een niet te grote kamer waar hij tv gaat kijken ( dus veel sport ) en wil gaan gamen. De ps5 is nog niet aangeschaft maar zal snel gaan gebeure ivm GTA 6

Reviews zijn natuurlijk altijd leuk en geven wel een aardig beeld, maar mensen die tv zelf hebben gekocht hebben vaak toch een beter idee van een tv dus misschien kunnen we hier wat meer geholpen worden ......

We zijn zelf bij de volgende tv's uitgekomen

Bravia 7 ii ( wel boven budget ), wat we zo lezen geeft het een prima beeld, alleen is het gamen geen succes. Moet behoorlijk blurry zijn bij snelle actie games. Dat houdt ons er eigenlijk vanaf om deze tv te kopen. Beide zijn wel Sony fan ivm beeldverwerking namelijk

Deze tv al in de winkel gezien en zag er echt wel indrukwekkend uit, maar ja gaming is natuurlijk niet uit te proberen.

En we houden er ook niet van om dan maar tv's via internet te kopen en na week dat hele gedoe weer met retour sturen enz vooral bij een tv niet

Samsung s90h en s95h: Ik weet het verschil tussen Oled en QD oled, maar bij Samsung lezen we vaak motion problemen, En dat vind ik wel het belangrijkste bij een tv een goede motion. daarom huiverig voor een Samsung. Bij gamen moet het wel goed zijn maar bij snelle actie en vooral voetbal lees ik wel wat berichten waardoor we twijfelen,. In de winkel 4k demo gezien van voetbal dat zag er ook niet uit ( maar zal aan instelling hebben gelegen ) want bijna dubbele bal te zien en ook rond de spelers een was van een cm ofzo. Schrok daar wel van ondanks misschien totaal verkeerde instelling van de tv

LG c6 : Komen er prima uit in reviews en op dit moment ligt daar onze voorkeur ( ook qua motion wat we zo lezen ). Maar we lezen ook heel veel problemen met voedingen, panels die niet goed gemonteerd zijn, dirty screen effect en daarnaast ook dat de tvs soms zomaar uitgaan bij explosies of van donker naar opeens een lichte flits tijdens film of game

Kort gezegd we komen er niet echt uit.

Dan is er nog de de 48 inch a90k ofzo van Sony maar die tv is al op leeftijd en geen idee wanneer precies de nieuwe Bravia 6 oled gaat komen en of hij dan concurreert met de C6 of de B6