Bold Elite - Motorloos slot vraagt om handwerk

Pagina: 1
Acties:

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Artikel: review: Bold Elite - Motorloos slot vraagt om handwerk
Auteur: @OlafWeijers

Bij de vergelijkingstabel staat dat hij geen keypad heeft. En technisch gezien klopt dat natuurlijk. Maar hij heeft wel alle functionaliteit die je wil van een keypad als ik het goed begrijp (iig misschien zit ik er naast, maar enige wat een keypad kan is een pincode invoeren neem ik aan?). Misschien of die rij hernoemen naar pin-functionaliteit (met als nadeel dat het inconsistent is tov andere reviews), of hem gewoon een geel vinkje geven oid en dan met sterretje erachter en uitleg eronder. Maar dan zit je wel op de zes sterretjes ondertussen :P

• BoldSmartLock
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-08 13:29

BoldSmartLock

Bedrijfsaccount Bold Smart Lock
Goed punt!

Hier vanuit Bold nog een paar aanvullingen:
  • Voor het beheren van toegang heb je geen Clickers nodig. Via de app kun je gewoon toegang geven aan meerdere gebruikers en die toegang ook weer intrekken. Een Clicker is vooral handig als je zonder telefoon naar binnen wilt.
  • De Bold Connect ondersteunt geen Thread. Je kunt een Classic dus niet via Matter verbinden door een Connect toe te voegen. Voor Matter en Thread heb je een Bold Elite nodig.
  • De Bold Keypad is in ontwikkeling! Daar zijn we momenteel druk mee bezig.

• OlafWeijers
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 03-09 13:39

OlafWeijers

Redacteur netwerken & smarthome
@Sissors Hoewel een keypad in de basis bedoeld is om via een pincode het slot te ontgrendelen (of in dit geval activeren), vind ik dat toch niet helemaal gelijk aan elkaar staan. En inderdaad, het aantal sterretjes bereikt wel de limiet :D.

Gelukkig lees ik net dat Bold deze uitdaging voor me oplost, door een keypad uit te brengen zodat ik straks dat vinkje kan plaatsen.

@BoldSmartLock Ik heb het sleutelbeheer en de eigenschappen van de Bold Connect waar nodig aangepast en verduidelijkt.

Beiden bedankt voor het melden.

• BoldSmartLock
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-08 13:29

BoldSmartLock

Bedrijfsaccount Bold Smart Lock
@OlafWeijers In het tabel over de Elite vs de Classic staat nog een vinkje bij Matter support voor de Classic. De classic ondersteunt helaas geen Matter, ook niet via een Connect.

Zou dat eventueel nog aangepast kunnen worden naar een 'X'?

p.s. echt super leuk dat het artikel zo veel reacties heeft!

• OlafWeijers
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 03-09 13:39

OlafWeijers

Redacteur netwerken & smarthome
BoldSmartLock schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 10:50:
@OlafWeijers In het tabel over de Elite vs de Classic staat nog een vinkje bij Matter support voor de Classic. De classic ondersteunt helaas geen Matter, ook niet via een Connect.

Zou dat eventueel nog aangepast kunnen worden naar een 'X'?

p.s. echt super leuk dat het artikel zo veel reacties heeft!
Ik heb het aangepast, bedankt voor het melden! :)