De aderhulsjes 8mm lijken een klein beetje uit de NodOn te steken alsof ze iets te lang zijn? Misschien toch Wago's er tussen en dan koppelen met installatiedraad naar de Nodon ?
De N zal ik nog even een Wago voor halen (heb ik nu tijdelijk even via de NodOn gelust).
Ik zal de installatiedraad vervangen door soepel . Toevallig had ik nog een soepel kabel waar ik wat kleinere kabeltejs uit had gehaald.
Ah zo, dus dan zou ik die aarde weg kunnen laten bij de pulsschakelaar en ipv 2 kabels naar de schakelaar alles over 1 kabel met 3 aders laten lopen.
Ik heb wel voor de schakelaar snoer de aderkabels met een eddingstift gemarkeerd zwart/ rood. Ik had helaas geen andere kabels en moest toch vrij lang zijn voor een schakelaardraad van 4 meter lang
Het komt niet vast in de muur, maar aan een stekker.
Ik heb in een ander topic aansluitschema gevonden van een andere shelly.
Dus als ik het goed begrijp moet de bruine L die op de schakelaar zit aangesloten nu dus direct op de shelly L ingang aangesloten worden.
Ik zit er over na te denken om de shelly in te pluggen in een smart plug en in homeassistant automation te maken.
Gatsie, je begon het topic over de brandveiligheid van Shelly, maar volgens mij ben jij het grootste brandgevaar van deze installatie.
Zoals eerder gezegd zijn de Shelly modules degelijk en veilig, en zit het grootste gevaar in een verkeerde aansluiting.
Mijn advies;
stop met wat je aan het doen bent en laat die kennis elektricien dit op een degelijke manier installeren. Je buren en huurbaas zullen je dankbaar zijn.