Spotify verhoogt Premium-prijzen in Nederland en België

Pagina: 1
Acties:

• DR!5EQ
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Blijkt dat de oude prijzen ook niet kloppen. Ik betaal nog 17,99 voor family. Er zijn ook anderen die claimen dat zij minder betalen.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik heb althans wel een vraag, maar zie dat niet direct terug in het artikel:

Wat doet de prijs van het Family Basic abo? Die is namelijk goedkoper en bevat geen luisterboeken.

@AverageNL

[ Voor 22% gewijzigd door CH4OS op 12-08-2026 11:39 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
DR!5EQ schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 11:22:
Blijkt dat de oude prijzen ook niet kloppen. Ik betaal nog 17,99 voor family. Er zijn ook anderen die claimen dat zij minder betalen.
Ik ook, maar dat is het basic family abonnement, niet het reguliere family abonnement. Afaik kun je de basic variant niet meer afsluiten.

• AverageNL
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14-08 17:26

AverageNL

Redacteur
CH4OS schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 11:39:
Ik heb althans wel een vraag, maar zie dat niet direct terug in het artikel:

Wat doet de prijs van het Family Basic abo? Die is namelijk goedkoper en bevat geen luisterboeken.

@AverageNL
Goeie vraag! Ik heb dit nagevraagd bij Spotify en werk het artikel bij zodra ik iets hoor :)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

AverageNL schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 13:15:
Goeie vraag! Ik heb dit nagevraagd bij Spotify en werk het artikel bij zodra ik iets hoor :)
Ik neem aan dat je nog geen antwoord gekregen hebt?

• AverageNL
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14-08 17:26

AverageNL

Redacteur
CH4OS schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 11:58:
[...]
Ik neem aan dat je nog geen antwoord gekregen hebt?
Inmiddels wel! Ik was vanochtend niet aan het werk (ik heb avonddienst vandaag, en had door privéafspraak vanochtend helaas niet eerder toegang tot mijn e-mail).

Maar bij dezen: Spotify bevestigt dat bij de Basic-abonnementen géén prijsverhogingen worden doorgevoerd!

EDIT: ik heb het artikel inmiddels bijgewerkt, maar weet niet hoeveel mensen dit nog lezen een dag later. Dus ik tik zo ook even een los nieuwtje hierover, die verschijnt straks online :)

[ Voor 22% gewijzigd door AverageNL op 13-08-2026 14:28 ]

Pagina: 1