Drie dagen lanparty in Groningen: win tickets voor The…

Pagina: 1
Acties:

• TV_NERD
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 16-08 17:44
Artikel: .plan: Drie dagen lanparty in Groningen: win tickets voor The Reality 2026
Auteur: @MiBe

Waarom moet ik nou weer in Nederland wonen om mee te mogen doen? Ik woon in het buitenland maar kan hier best even voor terugkomen.

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:51

MiBe

Communitymanager
TV_NERD schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 10:41:
Artikel: .plan: Drie dagen lanparty in Groningen: win tickets voor The Reality 2026
Auteur: @MiBe

Waarom moet ik nou weer in Nederland wonen om mee te mogen doen? Ik woon in het buitenland maar kan hier best even voor terugkomen.
Allereerst excuses hiervoor, ik snap dat dit vervelend is. Helaas zijn er verschillende landen waarin acties zoals deze, waarin we willekeurig een winnaar trekken, als gokken worden gekwalificeerd en derhalve niet zijn in deze vorm zijn toegestaan. Nu weet ik natuurlijk niet of dit ook het geval is in het land waar jij specifiek verblijft, maar dit zijn regels die in verschillende landen nog wel eens willen wijzigen en om te verkomen dat we er dan continu bovenop moeten blijven zitten, beperken we ons tot de landen waar we ons primair op richten (Nederland en België dus).