geen inloggegevens

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views

Vraag

• biese043
  • Registratie: Juli 2026
  • Laatst online: 11-08 21:32
Mijn vraag, ik ben na het overlijden van een vriend in het bezit gekomen van een Qnap TS-453A. Nu is mij gevraagd om foto's ervan af te halen en op een externe schijf te zetten. Echter wij hebben geen inloggegevens. De NAS is wel te zien in mijn netwerk, maar helaas geen toegang. Wie zou/wil ons hiermee helpen. Ik ben bereid om om mij te verplaatsen of als er iemand is die ons op afstand kan helpen is dat ook een mogelijk.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:41

nelizmastr

Goed wies kapot

https://www.qnap.com/en/how-to/faq/article/how-do-i-reset-the-administrator-password-of-my-nas

Daarna in de browser naar het IP van de NAS gaan en inloggen met de standaard inlog zoals vermeld door qnap.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX9070XT - V750 Gold - Kubuntu 26.04LTS

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:16

Nakebod

Nope.

Korte zoekopdracht zegt: reset knop op de achterkant 3 seconden inhouden, daarmee worden admin wachtwoord en o.a. netwerkinstellingen naar standaard gezet. Data blijft behouden.

Standaard wachtwoord zou je even moeten opzoeken voor dat model.

https://community.qnap.com/t/lupa-password-admin-nas-begini-cara-reset-yang-aman-cepat/2410

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• peter-rm
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10:32
kijk even op de qnap site, bij mijn weten kun je met een korte reset (tot de eerste piep) het admin account weer naar de standaard waarde resetten

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:05

br00ky

Moderator Harde Waren
Hoewel ik volledig begrip heb voor de situatie kunnen we helaas niet helpen bij het omzeilen van een beveiliging. Zie ook punt 7 van de Huisregels.

Hopelijk kom je er met de tips hierboven al uit.

Dit topic is gesloten.