Verwijderd
Gôh dat wist Pizzaman vast nog nietOp vrijdag 21 september 2001 21:35 schreef Xion het volgende:
Hier kan je meldingen doen van Tweakers die zich misdragen (soort van abuse@gathering.tweakers.net)
Ik denk ook dat dat Stoute Usertjes weleens verkeerd wordt opgevat, maar ik heb ook geen alternatieve namen...
Thnx dat was me nog onduidelijk waarom dat was, alle tweakers zijn toch lief voor elkaar ?Op vrijdag 21 september 2001 21:35 schreef Xion het volgende:
Hier kan je meldingen doen van Tweakers die zich misdragen (soort van abuse@gathering.tweakers.net)
Je bent welkomOp vrijdag 21 september 2001 21:38 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Thnx dat was me nog onduidelijk waarom dat was, alle tweakers zijn toch lief voor elkaar ?
Jawel.. kees kwam hier mee want de mini -layout -fout is hier mee opgelost.Op vrijdag 21 september 2001 21:33 schreef Pizzaman het volgende:
Zit hier een diepere reden achter
Edit1: Dit probleem dus: [topic=153903/1/100]
Op vrijdag 21 september 2001 21:40 schreef Cheatah het volgende:
*[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/18071]klik[/url]*
Verwijderd
Laat maarOp vrijdag 21 september 2001 21:41 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Uhh ja dat zijn mijn geposte berichten...
Stoute Userjes is volgens mij gekozen als grappig contrast met Lieve Adjes.
Professioneel Hyves-weigeraar
SU had eerst een andere naam > Stoute usertjes meldpunt forummisbruik en heet nu gewoon [forum=26]
eerst was de link toch:
Stoute Usertjes (Meldpunt Forummisbruik)
nu is het alleen
Stoute Usertjes
geworden.
Bedoel je dat niet???
Want die "fout in het forum"-link gaat naar een layout/graphix probleempje, lijkt me niks met dit topic "nieuwe forumnaam" te maken te hebben....
denk ik
Stoute Usertjes (Meldpunt Forummisbruik)
nu is het alleen
Stoute Usertjes
geworden.
Bedoel je dat niet???
Want die "fout in het forum"-link gaat naar een layout/graphix probleempje, lijkt me niks met dit topic "nieuwe forumnaam" te maken te hebben....
denk ik
edit:
nu was pizzaman me net voor
nu was pizzaman me net voor
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Pagina: 1