Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Kantoorwerk en gamen. Moet vooral voor de toekomst bestendig zijn, voor games zoals GTA VI en andere open wereld games. Ik wil ook wat gaan testen met ai, maar dit zal vooral nog hobbymatig zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs die ik in gedacht heb is rond de 2500,- voor de desktop zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Net voor de prijsstijging een "Samsung 9100 Pro, geen heatsink 2TB" gekocht.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeuren, alles moet gewoon degelijk werken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo stil mogelijk, en daarbij de beste prijs/kwaliteit verhouding. 4k is niet nodig.
Ga je overklokken?
Nee, zal wat standaard dingen aanpassen verder niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik zoek eigenlijk gewoon een goede game pc die nog zeker een aantal jaren mee kan gaan. De pc moet dan ook makkelijk de games van de toekomst kunnen spelen op goede grafics.
Ik heb nu onderstaande producten op mijn lijstje staan, als er dingen goedkoper/beter kunnen hoor ik dat graag. Ik heb de SSD al gekocht. Ik twijfel daarnaast nog over de videokaart, maar ik denk dat dit voor de aankomende tijd wel voldoende is.
Kantoorwerk en gamen. Moet vooral voor de toekomst bestendig zijn, voor games zoals GTA VI en andere open wereld games. Ik wil ook wat gaan testen met ai, maar dit zal vooral nog hobbymatig zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs die ik in gedacht heb is rond de 2500,- voor de desktop zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Net voor de prijsstijging een "Samsung 9100 Pro, geen heatsink 2TB" gekocht.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeuren, alles moet gewoon degelijk werken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo stil mogelijk, en daarbij de beste prijs/kwaliteit verhouding. 4k is niet nodig.
Ga je overklokken?
Nee, zal wat standaard dingen aanpassen verder niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik zoek eigenlijk gewoon een goede game pc die nog zeker een aantal jaren mee kan gaan. De pc moet dan ook makkelijk de games van de toekomst kunnen spelen op goede grafics.
Ik heb nu onderstaande producten op mijn lijstje staan, als er dingen goedkoper/beter kunnen hoor ik dat graag. Ik heb de SSD al gekocht. Ik twijfel daarnaast nog over de videokaart, maar ik denk dat dit voor de aankomende tijd wel voldoende is.
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed | € 359,20 | € 359,20 |
| 1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B850-F GAMING WIFI7 NEO | € 225,- | € 225,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Pulse Radeon RX 9070 XT | € 767,99 | € 767,99 |
| 1 | Behuizingen | Lian Li O11 Dynamic EVO RGB Zwart | € 152,06 | € 152,06 |
| 1 | Waterkoeling | MSI MPG CORELIQUID P13 360 Zwart | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2B6000Z30K | € 536,- | € 536,- |
| 1 | Voedingen | MSI MAG A850GL PCIE5 Zwart | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Interne ssd's | Samsung 9100 Pro, geen heatsink 2TB | € 366,35 | € 366,35 |
| Totaal | € 2.644,60 | |||