Bose QC bedraad geen Noise cancelling mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Peach80
  • Registratie: Augustus 2026
  • Laatst online: 18:43
Ik heb sinds kort een nieuwe Bose QC koptelefoon, deze werkt met BT op mijn telefoon prima met ANC.

Maar toen ik het bedraad wilde proberen op mijn BT loze tv kreeg ik geen geluid toen ik de ANC aanzette. Zonder wel geluid maar dan van slechte kwaliteit.

Wat heb ik geprobeerd zonder resultaat: Bluetooth in de Bose Music app uitgezet. Koptelefoon, volledig opgeladen aangesloten op de tv met bijgeleverde audiokabel. Tv aangezet, koptelefoon ANC aangezet, geen geluid. Ik heb het nog even geprobeerd op mijn stereo, met ANC aan: geen geluid. Helaas kan ik het niet proberen op mijn telefoon, daar zit geen jackaansluiting op. (Samsung)

Gegevens: koptelefoon Bose QC zonder cijfers, niet de Ultra. Tv: Sony Bravia zonder BT, audiokabel met jackaansluiting.

Ik heb het hele internet uitgekamd,maar ik kan hier niks over vinden.

Mijn vraag is nu: wat doe ik fout? Of is het uberhaupt niet mogelijk om de nieuwere Bose bedraad te gebruiken met ANC aan?

Met de Bose 35ii lukt dit alles wel.

[ Voor 33% gewijzigd door Peach80 op 11-08-2026 10:55 ]

Alle reacties

• Peach80
  • Registratie: Augustus 2026
  • Laatst online: 18:43
Mss heb ik mijn vraag hier niet goed geplaatst, ik ben nieuw hier. Ik heb mijn vraag nog een keer gesteld in een andere pijler.

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:22

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Even voor de duidelijkheid 2 dingen @Peach80

Als je de kabel aansluit via jack dan werkt de koptelefoon passief, je hoort dan wel geluid maar ws minder hard en ook de kwaliteit kan slechter zijn, beetje afhankelijk van de bron.

Volgens mij kan de ANC wel werken maar dan moet je de koptelefoon wel AAN zetten, uut je verhaal lees ik niet ondubbelzinnig dat je de koptelefoon ook fysiek aan hebt gezet.
Je zegt tot 2 keer toe dat je de ANC aanzet maar wat bedoel je dan? Zet je de functie aan in de app?

En als laatste, kun je echt even aangeven welke QC je hebt? Of heb je die van MP ofzo zonder gegevens, je weet toch wel wat je in je handen hebt? De voorloper van de Bose QC II? Je maakt melding dat je een “nieuwe” hebt.

Met een exact typenummer weten we beter hoe je te helpen.

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison