HP 930C USB kabel

Pagina: 1
Acties:

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Er staat op informatique: "Deze printer wordt zonder printerkabel geleverd!"

Betekent dat je de USB kabel erbij moet kopen, of bedoelen ze alleen de parallele kabel? Of krijg je er helemaal geen kabels bij?

Alvast bedankt

They made me do it.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Volgens mij zit er niks bij idd (zover ik me herrinner van vorig jaar). USB iig niet.

Verwijderd

Is inderdaad vaag, een usb kabel is géén printerkabel (parallel).

Maar een tijd geleden kocht ik een Canon, en daar zat géén kabel bij, geen usb en ook geen parallel dus.
Ik kreeg de usb kabel er wel los bij, maar deze zat dus niet in de doos.

Ik hoop dat je hier wat mee kan...

• Gardocki
  • Niet online
Bedankt :)

Ik zal effe afwachten of hij erbij zit, anders moet ik er 1 bestellen voor 15 piek (+ 10 piek verzendkosten). Anders had ik hem gelijk erbij besteld.

They made me do it.

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:22
mijn 895Cxi had wel een USB kabel erbij geloof ik? maar pin me er niet op vast, me pa heeftem gekocht maar de kabel kwam wel uit de doos geloof ik.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Bij die 930c zit idd geen kabel moet je zelf nog ff kopen

Verwijderd

Op vrijdag 21 september 2001 21:26 schreef Smoothy_ het volgende:
Bedankt :)

Ik zal effe afwachten of hij erbij zit, anders moet ik er 1 bestellen voor 15 piek (+ 10 piek verzendkosten). Anders had ik hem gelijk erbij besteld.
Ik lul meestal dat soort dingen erbij, dat is het voordeel van gelijk meenemen.
Zo van: oh er zit geen kabeltje bij hè? Nou die kan voor dat geld er vast nog wel bij, en dat pak papier ook wel toch? :)

Dat doen een hoop zaken, en die zaken die dat weleens doen scoren bij mij punten, en daar kom ik vaker terug :)
Typisch Nederlands trekje ja *D

• Gardocki
  • Niet online
Op vrijdag 21 september 2001 21:30 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Zo van: oh er zit geen kabeltje bij hè? Nou die kan voor dat geld er vast nog wel bij, en dat pak papier ook wel toch? :)

Dat doen een hoop zaken, en die zaken die dat weleens doen scoren bij mij punten, en daar kom ik vaker terug :)
hehe :P Ach ik zie nu dat ik zo'n kabeltje kan krijgen voor 7.50 en ik neem deze printer omdat ik er gratis inktpatronen kan voor krijgen *D

They made me do it.

Verwijderd

Op vrijdag 21 september 2001 21:30 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Beetje lullig om bij de albert heijn (mn baas) om te gaan lopen zeuren :o
Pagina: 1