They made me do it.
Verwijderd
Is inderdaad vaag, een usb kabel is géén printerkabel (parallel).
Maar een tijd geleden kocht ik een Canon, en daar zat géén kabel bij, geen usb en ook geen parallel dus.
Ik kreeg de usb kabel er wel los bij, maar deze zat dus niet in de doos.
Ik hoop dat je hier wat mee kan...
Maar een tijd geleden kocht ik een Canon, en daar zat géén kabel bij, geen usb en ook geen parallel dus.
Ik kreeg de usb kabel er wel los bij, maar deze zat dus niet in de doos.
Ik hoop dat je hier wat mee kan...
Bedankt 
Ik zal effe afwachten of hij erbij zit, anders moet ik er 1 bestellen voor 15 piek (+ 10 piek verzendkosten). Anders had ik hem gelijk erbij besteld.
Ik zal effe afwachten of hij erbij zit, anders moet ik er 1 bestellen voor 15 piek (+ 10 piek verzendkosten). Anders had ik hem gelijk erbij besteld.
They made me do it.
mijn 895Cxi had wel een USB kabel erbij geloof ik? maar pin me er niet op vast, me pa heeftem gekocht maar de kabel kwam wel uit de doos geloof ik.
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
Ik lul meestal dat soort dingen erbij, dat is het voordeel van gelijk meenemen.Op vrijdag 21 september 2001 21:26 schreef Smoothy_ het volgende:
Bedankt
Zo van: oh er zit geen kabeltje bij hè? Nou die kan voor dat geld er vast nog wel bij, en dat pak papier ook wel toch?
Dat doen een hoop zaken, en die zaken die dat weleens doen scoren bij mij punten, en daar kom ik vaker terug
Typisch Nederlands trekje ja
heheOp vrijdag 21 september 2001 21:30 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Ik lul meestal dat soort dingen erbij, dat is het voordeel van gelijk meenemen.
Zo van: oh er zit geen kabeltje bij hè? Nou die kan voor dat geld er vast nog wel bij, en dat pak papier ook wel toch?
Dat doen een hoop zaken, en die zaken die dat weleens doen scoren bij mij punten, en daar kom ik vaker terug
They made me do it.
Verwijderd
Beetje lullig om bij de albert heijn (mn baas) om te gaan lopen zeurenOp vrijdag 21 september 2001 21:30 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Ik lul meestal dat soort dingen erbij, dat is het voordeel van gelijk meenemen.
Pagina: 1