Claude Code vraagt vanaf 14 augustus minder vaak om…

Pagina: 1
Acties:

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-08 18:01
Artikel: nieuws: Claude Code vraagt vanaf 14 augustus minder vaak om toestemming
Auteur: @EvelineM

Dit stukje lesst als de auto mode nog niet bruikbaar is, maar is al lange tijd beschikbaar (geen idee sinds wanneer exact)
Deze modus kan je nu ook al als default zetten, het nieuws is nu dat dit de nieuwe default gaat worden.

De --dangerously-skip-permissions is dus niet het enige alternatief.
Wie normaal gesproken met Claude Code werkt, moet eerst toestemming geven voor potentieel gevoelige acties. Het gaat dan bijvoorbeeld om bestandswijzigingen of Bash-opdrachten. Daardoor was het niet mogelijk om bij een lange, complexe taak weg te lopen. Een alternatief was om --dangerously-skip-permissions in te zetten, maar dan wordt helemaal niets meer gecontroleerd. Een risicovolle actie, zoals het in bulk verwijderen van bestanden, wordt dan ook gewoon uitgevoerd, zonder controle van de gebruiker.

T.Net Creality 3D Printer Discord

• EvelineM
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 11-08 09:52

EvelineM

Nieuwsredacteur
Bedankt voor het melden! Ik zag je bericht nu pas, maar ik snap je punt. Ik heb het in het artikel ietsje verduidelijkt, dat auto modus er al was. Dat stond ook al wel in de intro, maar nu is het nogmaals benadrukt.