ik bedoel dus zon usb hub die in een 3,5 inch slot komt aan de voorkant
ik weet dat ze m bij de neckermann verkopen.
zie: http://people.zeelandnet.nl/jules/usbhub.jpg
Maar verder ziek ze nergens? ik vind ze bij neckermann vrij prijzig.
ik weet dat ze m bij de neckermann verkopen.
zie: http://people.zeelandnet.nl/jules/usbhub.jpg
Maar verder ziek ze nergens? ik vind ze bij neckermann vrij prijzig.
wat dacht je van zelf crea te zijn met een frontje en extra USB poorten die normaal in een slot gaan?
die hub versterkt t signaal ook enzo.
geef jij me ff schematje?
als ik t had fixte ik t zo in mekaar.
ff printplaatje solderen enzo.
maarja...
geef jij me ff schematje?
als ik t had fixte ik t zo in mekaar.
ff printplaatje solderen enzo.
maarja...
Verwijderd
De gemiddelde computerzaak heeft dat wel, Dynabyte, Dixons, maar vooral ook de lokale tweakershops (computer onderdelen winkel dus)
uh ja bij 1 was ik geweest, daar wastie 120 piek
kankum beter bij de neckermann bestellen
dixons heeft ze niet :\
dynabyte misschien.. iemand misschien een id welk merk dit is? dan laat ik m via groothandel bestellen.
kankum beter bij de neckermann bestellen
dixons heeft ze niet :\
dynabyte misschien.. iemand misschien een id welk merk dit is? dan laat ik m via groothandel bestellen.
FF gezocht, bij sitecom (niet mijn favo), en vond daar een USB Internal HUB voor in een vrije 3.5" kan worden ingebouwd.
En de meeste sitecomproducten zijn wel bij bekende(om wat voor reden dan ook) zaakjes te krijgen. Ons welgeliefde vobis, maar ook bij bv dixons. Ik denk dat het geen probleem is als je vraagt of die het voor je willen bestellen.
En de meeste sitecomproducten zijn wel bij bekende(om wat voor reden dan ook) zaakjes te krijgen. Ons welgeliefde vobis, maar ook bij bv dixons. Ik denk dat het geen probleem is als je vraagt of die het voor je willen bestellen.
Kheb zo'n ding ooit eens bij Dixons gekocht, 80 piek geloof ik..... Perfect moet ik zeggen met USB gamepad, joystick en stuur.
k tnx
ga ik ff zoeken bij sitecom.
moet toch iets
Ik heb bovenin me case een extra 3m5 inch slot. zon usb frontje zou echt mooi staan daarin. dus ja
en ben nou toch lichtelijk me case aan t modde. dus meteen maar alles doen
ga ik ff zoeken bij sitecom.
moet toch iets
Ik heb bovenin me case een extra 3m5 inch slot. zon usb frontje zou echt mooi staan daarin. dus ja
en ben nou toch lichtelijk me case aan t modde. dus meteen maar alles doen
Pagina: 1