Mijn vraag
:strip_exif()/f/image/9oCx6Kzx2n9XRHgAEzbr2hQN.jpg?f=fotoalbum_large)
Nadat mijn aansluiting verzwaard is naar 3-fase heeft de uitvoerder van Enexis dit laten zitten omdat ze niet wisten 'van wie' dit kastje was en wat het deed... Via google zoeken en ChatGPT, Gemini wordt ik eigenlijk een beetje angstig omdat dit blijkbaar een hoofdaansluiting van vroeger is... maar als Enexis dit niet wist, en ze durfden het niet weg te halen... wat kan ik dan nu nog doen? Ik wil de boel een beetje netjes maken tijdens de verbouwing. Ik ben geen professional, maar weet wel wat ik doe m.b.t. stroom.
Excuses als dit al gevraagd is, maar ik kan het niet vinden.
:strip_exif()/f/image/9oCx6Kzx2n9XRHgAEzbr2hQN.jpg?f=fotoalbum_large)
- Wat is dat grijze kastje met oranje sticker erop, met die 3 groene kabels eronder naast de 3-fase hoofdaansluiting. (in de kruipruimte zijn het ook groene kabels die naar de voorkant van het huis lopen)
- Kan ik deze zelf verwijderen of moet ik dit laten doen?
- Welk bedrijf zou mij hier advies over kunnen geven of evt. (kosteloos?) weg kunnen halen
Nadat mijn aansluiting verzwaard is naar 3-fase heeft de uitvoerder van Enexis dit laten zitten omdat ze niet wisten 'van wie' dit kastje was en wat het deed... Via google zoeken en ChatGPT, Gemini wordt ik eigenlijk een beetje angstig omdat dit blijkbaar een hoofdaansluiting van vroeger is... maar als Enexis dit niet wist, en ze durfden het niet weg te halen... wat kan ik dan nu nog doen? Ik wil de boel een beetje netjes maken tijdens de verbouwing. Ik ben geen professional, maar weet wel wat ik doe m.b.t. stroom.
Excuses als dit al gevraagd is, maar ik kan het niet vinden.
:strip_exif()/f/image/Km9fAI9yWMVuGasUXNxpbeHQ.jpg?f=fotoalbum_large)